مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

انواع آموزش های کاربردی از کامپیوتر و موبایل و همچنین اخبار تکنولوژی و نقد وبررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر و موبایل را می توانید در این وبلاگ مشاهده کنید

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

این مطلب رو شاید خیلی ها براشون مفید نباشه چون شاید خیلی حرفه ایی می تونند عکس بگیرند ولی شاید افرادی باشند که از این نکته ها برای گرفتن عکس استفاده کنند
امیدوارم که مطلب درج شده  بدردتون بخوره
تلفن های همراه امروز تنها یک تلفن نیستند,بکه کارایی هایی فراتر از یک تلفن همراه را در خود دارند.گوشی های جدید از دوربین با کیفیت تری برخوردار هستند ولی اکثرا یک موبایل با یک دوربین عکاسی عکسهایی متفاوت دارند,واضحتر بگوییم یعنی کیفیت عکسهایی که با موبایل گرفته میشود پایین تر از عکسهایی است که با دوربین های عکاسی گرفته می شود اما چرا ؟؟ در صورتی که هر دو دوربین از مثلا 10 مگاپیکسل هستند.
خوب پاسخ ساده است اما کم به آن دقت می شود عکاسی با گوشی دارای قواعدی بسیار ساده می شود که کمتر کسی آنها را رعایت میکند.
امروز سایت تخصصی یک موبایل مقاله ای کامل را در همین ضمینه یعنی " ترفندهای عکاسی با موبایل"را قرار داده است که مطالعه آن به راحتی عکس هایی با کیفیت را میتوانید بگیرید.
ترفند دوربین موبایل

قوانین اولیه عکاسی را فراموش نکنید
موارد زیر اصول اولیه عکاسی هستند که در زمان استفاده از دوربین موبایل باید آن‌ها را در نظر بگیرید و بهتر است قبل از گرفتن هر عکس یک بار آن‌ها را در ذهن مرور کنید و دقت کنید که به درستی رعایت شده اند.

از نور محیط به درستی استفاده کنید:
توجه کنید که سوژه شما در بهترین نقطه تابش نور باشد و زاویه را به نحوی تنظیم کنید که خودتان و در مسیر این تابش نباشید و نور به سمت لنز دوربین شما تابیده نشود. بهترین حالت این است که نور از پشت دوربین مستقیما به صورت سوژه بتابد. حتماً با کمی جابه جایی به نقطه بهینه ای می‌رسید که بهترین زاویه تابش نور را دارید.

لنز دوربین را تمیز نگه دارید:

عکاسی با موبایل
شاید بسیار ساده به نظر برسد ولی این نکته‌ معمولا درمورد لنز دوربین موبایل نادیده گرفته می شود. در مورد دوربین های عکاسی معمولاً دقت می‌کنیم که لنز را تمیز نگه داریم و با حساسیت بیشتری با آن‌ها برخورد می‌کنیم اما در دوربین های موبایل به خاطر ماهیت آن‌ها و تماس مکرر با دست، اغلب این نکته را نادیده می گیریم و البته بدون داشتن یک لنز تمیز رعایت بقیه نکات بی‌فایده خواهد بود.
از زوم دیجیتال خودداری کنید:
ترفند موبایل
میلیون‌ها بار این نکته را شنیده‌اید والبته هرچه از بی مصرف بودن این امکان بگوییم، مبالغه نکرده ایم. اگر می‌خواهید از فاصله کمتری از یک سوژه عکاسی کنید راه‌های بهتری وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده کنید. مثلاً می‌توانید عکس را کراپ کنید و این همان کاری است که زوم دیجیتال برای شما انجام می‌دهد اما با این تفاوت که کیفیت عکس شما را خراب می‌کند. بهتر است حتی المقدور به سوژه خود نزدیک شوید و از زوم دیجیتال استفاده نکنید.
به نور فلاش دقت کنید:
موبایل

فلش های ال ای دی، امکانی هستند که شرکت ها بیشتر از آنچه باید، درمورد آن‌ها تبلیغ می‌کنند و این در حالی است که معمولاً تأثیرات نامطلوبی را بر روی عکس‌های شما می گذارند. البته در محیط هایی که شما با مشکل کمبود نور مواجه هستید به وظیفه خود عمل می‌کنند اما در بسیاری از موارد نیز بی مورد روشن می شوند و عکس شما را خراب می کنند. به همین دلیل در اغلب مواقع اگر آن را خاموش کنید، به مراتب عکس بهتری خواهید گرفت. در مواردی هم که نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا نور محیط کافی است یا خیر، حتماً یک عکس با فلش و یکی هم با فلش خاموش بگیرید.

نرم‌افزار دوربین خود را ارتقا دهید:
ممکن است در قدم اول دایره عملکرد شما در نرم‌افزار دوربین، برای اعمال تنظیمات لازم بسیار کم باشد، ولی می‌توانید از نرم‌افزار های جانبی به عنوان مثال CameraZOOM FX برای سیستم عامل آندروید و یا +Camera برای iPhone استفاده کنید. نرم افزارهای جانبی که تعداد آن‌ها کم هم نیست، دایره عملکرد شما را به شدت توسعه می دهند.

کیفیت تصویر را کنترل کنید:

مقاله تلفن همراه
در مدل های مختلف، امکان عکاسی با رزولوشن های مختلف به شما داده شده است. تنها حسن عکاسی با کیفیت پایین، سرعت بالا در ذخیره سازی تصویر و سهولت در ارسال عکس است، پس در شرایطی که قصد ارسال تصویر را ندارید و یا با کمبود حافظه روبرو نیستید، تنظیمات دوربین را بر روی بالاترین سطح رزولوشن قرار دهید.
گزینه Stable Shot را روشن کنید:
گرفتن عکس بهتر با موبایل

یکی از مشکلات اساسی در عکاسی با دوربین موبایل، لرزش دست در هنگام عکاسی است و اینکه با توجه به اندازه صفحه نمایش موبایل، تشخیص اینکه تصویر تار شده است یا خیر، راحت نیست. شما می‌توانید به جای اینکه در زمان عکاسی مانند یک تک تیر انداز نفس تان را حبس کنید، گزینه Stable Shot را درون تنظیمات دوربین خود فعال کنید تا به کمک شما بیاید. با فعال کردن این امکان، دوربین تا زمانی که دست شما برای یک مدت کوتاه ثابت نشود ( معمولاً یک یا دو ثانیه)
عکس را ثبت نمی‌کند. همچنین شما این امکان را دارید که میزان حساسیت را نیز تنظیم کنید تا به حد مطلوب شما برسد.

تراز سفیدی (With Balance):

دوربین موبایل

شاید پیش از این هم در زمان عکاسی با دوربین های دیجیتال این تجربه را داشته اید که رنگ‌های عکس شما با رنگ‌های واقعی تصویر تفاوت پیدا کرده اند و یک لایه رنگی آبی یا نارنجی کل تصویر را پوشانده است. این اتفاق معمولاً در زمانی که نور محیط کافی نیست می‌افتد. مثلاً در زمانی که در هوای ابری عکاسی می‌کنید. یکی از مواردی که شما باید به آن توجه داشته باشید، وایت بالانس تصویر است. معمولاً دوربین ها در این زمینه به خوبی عمل می‌کنند اما همانطور که گفته شد در شرایطی که نور محیط مناسب نباشد یک لایه رنگی بر روی تصویر پدیدار می شود چرا که دوربین در تشخیص صحیح رنگ ها دچار اشتباه میشود.

اولین اقدام شما برای اصلاح این مورد این است که بلافاصله بعد از باز کردن درب دوربین عکس نگیرید و زمانی در حدود ۵ ثانیه به لنز دوربین فرصت دهید تا با نور محیط منطبق شود. اما در صورتی که پس از زمان داده شده، همچنان تصویر کدر به نظرمی رسید، لازم است در قسمت تنظیمات دوربین گزینه مناسب را به صورت دستی انتخاب کنید. معمولا گزینه های نور روز(daylight) و هوای ابری (cloudy) و یا فلورسنت (fluorescent) در بخش تنظیمات کمک خوبی هستند.

تنظیم میزان نور ورودی به لنز (Exposure):

یک

یکی از ضعف‌های اساسی دوربین های موبایل در تشخیش میزان نوردهی مناسب است، مخصوصاً در زمان عکاسی در نور کم. اکسپوژر (Exposur) یکی از بهترین ابزارهایی است که شما برای تنظیم دوربین در نور کم در اختیار دارید. با استفاده از این گزینه می‌توانید میزان نوری که به لنز دوربین وارد می‌شود را افزایش دهید و معمولاً بعد از انجام این کار کیفیت عکس‌های شما به مراتب بهتر خواهد شد.

عکس‌های خود را باز هم بهتر کنید:
همیشه از روی صفحه مانیتور کامپیوتر بهتر می‌شود در مورد عکس قضاوت کرد و آن را اصلاح نمود. الان وقت آن است که عکس‌هایی را که گرفته‌اید به کامپیوترتان منتقل کنید و کمی با آن‌ها بازی کنید. برای اصلاح عکس لازم نیست که در کاربا فتوشاپ حرفه‌ای باشید و با نرم‌افزارهای مختلفی این کار قابل انجام است. Gimp ، Paint، و یا حتی iPhoto این کار را برایتان انجام می دهد. البته بسیاری از نرم افزارهای موجود بر روی دوربین ها هم این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند ولی این کار روی کامپیوتر و صفحه مانیتور با کیفیت دیگری انجام می شود. کمی تغییر در سطح رنگ‌ها تصاویر شما را طبیعی تر می‌کند و گاهی هم تنها با سیاه وسفید کردن یک عکس آن را به یک عکس بسیار خوب تبدیل می کنید.

نرم افزارهای آموزشی

محصولات پرفروش

منبع:http://www.yekmobile.com

عضویت در خبرنامه

[subscribe2]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۱
admin

امروزه فلش یکی از پرکاربرد ترین وسیله برای کسانی هست که دائما کارشان با انتقال اطلاعات هست و امروزه فلش مموری جایگزین کامل برای هاردهای اکسترنال شده است.

 
به علت تمام شدن این مدل فلش مطالب حذف گردیده است
 
شما می توانید برای دیدن فلش های دیگه به فروشگاه مراجعه کنید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۰۲
admin
رمز گذاشتن روی برنامه لاین Line
برای قرار دادن رمز روی برنامه LINE به قسمت More بعد انتخاب Settings در اینجا انتخاب Privacy و تیک گزینه Passcode Lock را بزنید
یک رمز ۴ رقمی برای خود انتخاب کنید
 وارد کردن ایمیل در ایدی لاین Line
شما برای اینکه به ایدی خارج شده خود وارد شوید نیاز به وارد کردن ایمیل در حساب خود هستید
در صورتی که ایمیل در ایدی قبلی شما وارد نشده باشد امکان وارد شدن برای شما وجود ندارد
برای وارد کردن ایمیل به قسمت More رفته  و انتخاب Settings و بعد انتخاب Accounts و انتخاب Email Account Registration را انتخاب کنید و ایمیل خود را وارد کنید
در پایین هم میتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید
 مخفی کردن پست های یک یا چند نفر در لاین Line
اگر دوست ندارید پستهای یک فرد یا چند نفر برای شما به نمایش در بیاید
به قسمت Timeline رفته و با زدن گزینه Timeline در بالای صفحه و انتخاب  Settings و بعد انتخاب Privacy Settings بعد هر ایدی که دوست ندارین را به صورت
Hidden تبدیل کنید
 بلاک یا مخفی کردن دوستان خود در لاین Line
برای این کار یه قسمت Friends رفته و گزینه  Edit در بالای صفحه سمت چپ را انتخاب کنید
بعد دوستانی که دوست داری بلاک یا مخفی کنید را انتخاب کنید
برای در اوردن از بلاک یا مخفی به قسمت More ُبعد Settings  و بعد انتخاب Friends  رفته و در قسمت Hidden Users دوستانی که مخفی هستن را میتوانید ویرایش کنید
و قسمت Block Users هم دوستانی که بلاک شدن را ویرایش کنید
حذف یا ویرایش پست خود در لاین Line
برای حذف کردن یا ویرایش پست کافیه پست مورد نظر خود را باز کنید بعد از باز کردن،سه نقطه …بالا سمت راست را کلیک کنید و Delete Post یا Edit Post رو بزنید.
حذف کامنت در لاین Line
برای حذف کردن کامنت خود که زیر پست دیگران گذاشته اید یا کامنت هایی که زیر گست شما گذاشته شده است باید
انگشت خود را روی پست مورد نظر نگه دارید تا گزینه Delete نمایش داده شود و با انتخاب آن کامنت مورد نظر حذف می شود
 
عوض کردن صدای دریافت پیام جدید در لاین Line
برای عوض کردن صدای پیشفرض هنگام دریافت پیام به مسیر زیر بروید
ابتدا وارد More شده و سپس وارد Settings و بعد انتخاب Notifications گزینه Tone را انتخاب کنید و بعد صدای مورد نظر خود را برای دریافت پیام جدید انتخاب کنید همچنین برای اینکه هنگام دریافت هر گونه پیامی برای شما صدایی پخش نشود تیک گزینه Notifications را بردارید
آموزش ساخت لینک برای ایدی جهت اد کردن در لاین Line
در اینجا میخوام یک روش خیلی جالب بهتون بگم که به سادگی برای خودتون لینک بسازید
کافیه اینجوری ادرس برای ایدی خودتون بسازید
http://line.me/ti/p/~majalepc.ir
خب به راحتی لینک ساخته شد حال کنید  :p
به جای majalepc.ir  ایدی خودتون رو وارد کنید با کلیک روی لینک بالا ایدی شما سرچ میشه خودکار و گزینه اد نمایش داده میشه دقیقا مثل لینک عمل میکنه .
منبع:http://khomar.com
 
با عضو شدن در خبرنامه  مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید
[subscribe2]
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۹
admin

 معرفی یک لب تاپ ورک استیشن با طراحی باریک

سال گذشته بود که کمپانی اچ پی یک محصول جدید و سطح بالا را در رده لپ تاپ های گیمینگ با نام Omen معرفی کرد، لپ تاپی که به عقیده بسیاری از کاربران به دلیل طراحی بسیار باریک خود به لپ تاپ Blade شرکت ریزر شبیه بود. اما امروز این شرکت با استفاده از همان لپ تاپ و اعمال برخی تغییرات تخصصی، از یک محصول جدید در رده ورک استیشن رونمایی کرده که لقب آن Omen Pro می باشد. از لحاظ طراحی و زیبایی های به کار رفته در آن ، این محصول کاملا شبیه نسخه اصلی Omen است. بدنه فلزی و مشکی رنگ این لپ تاپ فقط 19 میلی متر ضخامت دارد. از لحاظ وزنی هم باید گفت این محصول با توجه به 15 اینچ بودن و همینطور نوع کاربری، ایده آل محسوب می شود چون فقط 2.2 کیلو گرم وزن دارد. تاچ پد بزرگ به کار رفته شده در این لپ تاپ بیشتر در محصولات گیمینگ به چشم می خورد که در نوع خود قابلیت خوبیست.
 

اما بزرگترین تغییر ظاهری که این مدل حرفه ای نسبت به نسخه اصلی با خود همراه کرده، تغییر رنگ نور LED های پس زمینه صفحه کلید می باشد که از قرمز به سفید سوئیچ شده است. مشخصات سخت افزاری Omen Pro با توجه به طراحی باریک بدنه، از نکات قابل توجه درباره این محصول می باشد. پردازنده نسل چهارم اینتل Core i7 4720HQ ، کارت گرافیک انویدیا Quadro K1100M ، صفحه نمایش لمسی فول اچ دی ، حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی از نوع DDR3 و فضای ذخیره سازی از نوع SSD و در مقادیر 256 و 512 گیگابایت از مهمترین بخش های سخت افزاری قابل اشاره در این لپ تاپ هستند. اچ پی این محصول را به فناوری HP Z Turbo Drive مجهز کرده که به ادعای این شرکت، عملکرد دو برابری را برای درایو های حالت جامد فراهم می کند. از لحاظ اتصالات می توان به سه عدد پورت USB 3.0 ، خروجی تصویر mini-DisplayPort و HDMI و همینطور جک های ترکیبی هدفون و میکروفون اشاره کرد.

اچ پی برای این لپ تاپ قیمت پایه 2200 دلار را تعیین کرده که در مقایسه با مدل اصلی، 700 دلار گرانتر است. شاید این موضوع باعث شود تا خریداران کمی هنگام انتخاب دچار دودلی شوند مخصوصا اینکه سرعت کارت گرافیک GTX 860M به کار رفته در مدل اصلی کمی بالاتر است. مورد بعدی اینکه اچ پی می توانست از پنل تصویری با دقت بالاتر مثل 4K هم بعنوان یک گزینه اختیاری قابل انتخاب، استفاده کند. در حال حاضر مدل Precision M3800 شرکت دل با صفحه نمایش 4K و سخت افزاری مناسب گزینه ای ایده آل محسوب می شود مخصوصا اینکه قیمت آن با 2250 دلار در همان محدوده قرار دارد. اچ پی این محصول را در دو مدل و با قیمت های 2200 و 2600 دلار از امروز برای سفارش در دسترس قرار داده است.
در خبر نامه عضو شوید و هر هفته یکبار مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید
[subscribe2]
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۲۱
admin
اگرچه سرویس دایرکت اینستاگرام در آذر ماه سال ۱۳۹۲ معرفی شده است اما مطابق معمول به دلیل عدم وجود یک مطلب آموزشی مناسب که پاسخگوی نیاز کاربران و سوالات آنها باشد، تصمیم گرفتیم در این مطلب از فارنت به بررسی و آموزش کامل این قابلیت اینستاگرام بپردازیم.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct
 این آموزش بر پایه نسخه ۶.۱۸.۰ اپلیکیشن اندروید اینستاگرام نوشته شده و احتمال تغییر در آن با توجه به آپدیت مداوم اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد. توجه کنید که اگر هنوز علامت دایرکت را در اینستاگرام خود نمی‌بینید باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. 

مطمئنا، مطابق هر آموزش دیگری، برخی از نکات این مطلب آموزشی برای برخی از کاربران به شدت ساده خواهد بود اما به دلیل قدم به قدم بودن آموزش چاره‌ای جز آموزش این قابلیت از ابتدای کار نداریم. در عین حال اگر به دنبال خواندن آموزش کاملی از برنامه اینستاگرام هستید، کاملترین آموزش اینستاگرام را می‌توانید در لینک زیر بخوانید.

از سیر تا پیاز؛ آموزش جامع اینستاگرام

سرویس دایرکت اینستاگرام چیست؟

سرویس دایرکت اینستاگرام به طور دقیقتر در بیست و یکم آذر ماه سال ۱۳۹۲ معرفی شد. می‌توان گفت در واقع اینستاگرام با بالا رفتن تعداد کاربران خود متوجه نوعی خلا در سرویس خود شده بود. کاربران می‌خواستند تصاویر خود را با تعداد محدودتری از کاربران به اشتراک بگذارند و این امکان به دلیل عدم وجود حلقه‌ها و یا گروه‌هایی که در سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توان دید وجود نداشت. در عین حال اپلیکیشن‌هایی برای گفتگو میان کاربران بر پایه اینستاگرام ایجاد شده بود که امنیت اطلاعات شخصی کاربران این اپلیکیشن را با مخاطره مواجه می‌کرد.

دایرکت اینستاگرام به چه کاری می‌آید؟

Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-01

در واقع از نام این سرویس می‌توان به اصلی‌ترین قابلیت آن یعنی برقراری ارتباط مستقیم پی برد. در واقع اگر قصد دارید تصویری را تنها برای عده کمتری از کاربران (از یک تا ۱۵ نفر) ارسال کنید و یا اگر قصد ارتباط گرفتن با یکی از کاربران را دارید اما تنها به اکانت اینستاگرام او دسترسی دارید این سرویس می‌تواند چاره‌ساز باشد.

چگونه استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرویس دایرکت اینستاگرام نیاز به استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام بر روی گوشی تلفن همراه را دارید که خب به طور معمول باید در آن ثبت‌نام کرده و فرض ما بر این است که شما در اینستاگرام ثبت نام کرده و روش استفاده از آن را می‌دانید. از این به بعد به صورت قدم به قدم استفاده از این قابلیت را با هم پیش خواهیم رفت.
به طور معمول پس از وارد شدن به اینستاگرام در صفحه اصلی آن با چنین چیزی مانند تصویر بالا روبرو هستید که شامل آخرین تصاویر خود شما و کسانی است که آنها را دنبال یا همان فالو می‌کنید و لیست آنها را می‌توانید در بخش Following پروفایل خود ببینید.

آموزش ارسال دایرکت:

شما به تمام کسانی که در لیست کسانی که آنها را فالو می‌کنید و یا آنها شما را فالو می‌کنند وجود دارند و به تمام اعضای اینستاگرام که نام اکانت آنها را دارید می‌توانید به صورت دایرکت تصویر ارسال کنید و البته این امکان در خصوص کسانی که قبلا شما را به هر دلیل بلاک کرده باشند وجود ندارد.
هشدار: اصرار به ارسال تصاویر دایرکت در صورت عدم تمایل فرد مورد نظر و ارسال گزارش از سوی کاربر مورد نظر و تکرار این رویه ممکن است به بسته شدن اکانت شما منجر شود.
در واقع روش ارسال تا حدودی با روش انتشار سایر تصاویر در اینستاگرام مشترک است. برای آغاز ارسال تصاویر در صفحه اصلی و در گوشه بالا سمت راست بر روی علامت دایرکت ضربه بزنید که با صفحه زیر روبرو می‌شوید و اگر قبلا کسی برای شما به صورت دایرکت تصویری ارسال کرده باشد و یا شما ارسال کرده باشید در این صفحه می‌توانید سابقه آنها را ببینید.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-02
با زدن علامت بعلاوه در گوشه بالا سمت راست به صفحه بعدی هدایت می‌شوید که از شما می‌خواهد تصویری را برای ارسال از گالری انتخاب کنید. از پائین صفحه می‌توانید گزینه‌های دیگر شامل Photo (برای گرفتن عکس با دوربین و ارسال در همان لحظه) و VIDEO (برای فیلمبرداری و ارسال در همان لحظه)‌ با توجه به نیاز خودتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید حتی اگر قصد گفتگو با هر کاربری را داشته باشید برای آغاز گفتگو به هر حال نیاز به ارسال تصویر است.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-03
پس از انتخاب تصویر مورد نظر با زدن فلش در گوشه بالا سمت راست می‌توانید به مرحله بعد بروید. در این مرحله مطابق انتشار تصاویر عادی در اینستاگرام باید کادر مورد نظر و فیلتر مورد نظر خودتان را برای اعمال بر روی تصویرتان انتخاب کنید که شامل انواع فیلترها و تنظیمات ویژه تصاویر است. حالا با زدن فلش در گوشه بالا سمت راست می‌توانید به مرحله بعد بروید. حالا در این مرحله راهمان از انتشار تصاویر عادی جدا می‌شود. در این مرحله پس از نوشتن متن مورد نظرتان و در صورت لزوم انتخاب هشتگ‌های مورد نیاز، باید با زدن ضربه، گزینه DIRECT را در میان دو گزینه بالا انتخاب کنید.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-04
پس از انتخاب گزینه DIRECT با صفحه بالا روبرو می‌شوید که در دو بخش Suggestions‌با پیشنهادات اینستاگرام با توجه به سوابق شما و در بخش Following لیست کسانی که دنبال می‌کنید را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که کاربر مورد نظر در این لیست بود که خب کار راحت است و کافیست روی نام آن علامت بزنید تا تصویر وی در برابر عبارت TO و جزو گیرندگان ظاهر شود.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-05
اگر نام فرد مورد نظر در لیست دنبال‌کنندگان و کسانی که شما دنبال می‌کنید وجود نداشته باشد در صورتی که نام کاربری وی و یا حداقل بخشی از آن را بدانید می‌توانید بر روی علامت جستجو (ذره‌بین) در برابر عبارت To ضربه بزنید و نام کاربری او را وارد کنید تا از میان نام‌های کاربری ظاهر شده کاربر مورد نظر را پیدا کرده و به لیست اضافه کنید.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-06
پس از اضافه کردن کاربر یا کاربران مورد نظر که می‌تواند از یک تا ۱۵ کاربر باشد. کافیست تیک سبز رنگ گوشه بالا سمت راست را بزنید تا کار ارسال به پایان برسد. حالا می‌توانید تصویر ارسالی را در بخش دایرکت ببینید و آن را باز کنید تا به مرحله بعد برویم.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-07
در پائین تصویر ارسالی علائم بدین مفهوم هستند.
  • تصویر کم‌رنگ کاربر: تصویر ارسال شده اما هنوز ندیده است.
  • تصویر کاربر با تیک سبزرنگ: کاربر تصویر را مشاهده کرده است.
  • تصویر کاربر با علامت قلب (لایک): کاربر تصویر را دیده و لایک کرده است.
در همین حال و در پائین تصویر می‌توانید نظرات کاربران در مورد تصویر یا پیغام‌های رد و بدل شده بین طرفین یا دو طرف را بخوانید.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-08
در صورتی که کار را خاتمه یافته می‌دانید و می‌خواهید این تصویر را پاک کنید، کافیست علامت سه‌نقطه گوشه سمت راست و بالا را بزنید که با گزینه Delete‌ روبرو می‌شوید که با زدن آن این تصویر و دایرکت از اپلیکیشن اینستاگرام شما و کاربر یا کاربران گیرنده پاک می‌شود. البته این بدان معنا نیست که کاربر یا کاربران مورد نظر موفق به ذخیره آن نشده باشند چرا که انجام آن به سادگی اسکرین‌شات گرفتن از صفحه است. توجه داشته باشید که تصویر پاک شده و مکالمه انجام شده در پائین آن به هیچ وجه قابل بازیابی نیست.

آموزش دریافت دایرکت:

هنگامی که تصویری در بخش دایرکت اینستاگرام خود دریافت می‌کنید در صورتی که کاربر مورد نظر جزو کسانی نباشد که آنها را دنبال می‌کنید اینستاگرام از شما سوال می‌کند که این کاربر قصد ارسال تصویر و یا ویدئو برای شما را دارد. شما با پاسخ مثبت به این سوال می‌توانید تصویر او را ببینید و در صورت لزوم در بخش کامنت‌ها با او گفتگو کنید.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-09
در نظر داشته باشید که به شرحی که بالاتر گفتیم در صورتی که تصویر را ببینید کاربر فرستنده متوجه موضوع خواهد شد. اما در صورتی که پاسخ منفی دهید دیگر تصویر ارسالی را نخواهید دید و راهی برای پاسخ دوباره به سوال نخواهید داشت.
Farnet-the-ultimate-beginners-guide-to-instagram-direct-10
در صورتی که تصویر را دیدید اما تمایلی به پاسخ به آن نداشتید و یا آن را مزاحمتی برای خود دانستید می‌توانید با زدن علامت سه‌نقطه در گوشه بالا سمت راست کاربر مورد نظر را از ارسال دوباره تصویر بلاک کنید، کلیه پست‌های او را نادیدیه بگیرید و در صورت لزوم حتی این موضوع را گزارش کنید. در عین حال در صورتی که نگران دیده شدن تصویر و مکالمه انجام شده در پائین تصویر توسط سایر افرادی که احتمالا به گوشی شما دسترسی دارند، هستید می‌توانید با انتخاب گزینه HIDE آن را برای همیشه مخفی کنید.
در نظر داشته باشید که این گزینه‌ها مانند بسیاری دیگر از گزینه‌های اینستاگرام قابل بازگشت نیستند بنابراین در انجام آنها دقت کنید. این یعنی هیچ تصویر پنهان شده‌ای قابل بازگشت نیست، کاربری که او را از دایرکت بلاک کرده‌اید قابل انبلاک شدن نیست و کاربری که در خصوص او گزارش ارسال کرده‌اید این گزارش غیرقابل پس گرفتن است.
دوستانی که در این مورد سوالاتی دارند می توانند به سایت همکارمان مراجعه کنند
ورود به سایت
[subscribe2]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۷
admin
در این مقاله سعی شده مدلهای مختلفی مورد نقد وبررسی قرار بگیرد تا متناسب به نوع کارایی کاربران بتوانند مودم خود را انتخاب کنند
این روزها تقریبا در هر خانه‌ای یکی از این دستگاه‌ها پیدا می‌شود و معمولا میهمانان اولین چیزی که در دید و بازدیدهای نوروزی می‌پرسند رمز این دستگاه‌هاست که از ان به عنوان یکی از عوامل اعتیار خانمان‌سوز اینترنتی یاد می‌کنند! این دستگاه چیزی نیست جز: مودم! در این مطلب در فارنت قصد داریم یک راهنمای خرید جمع و جور در فروردین ماه ۱۳۹۴ برای خرید این دستگاه‌ها در اختیار شما بگذاریم!
wireless_router

امکانات

توجه به نوع کاربرد، یک اصل کلی هنگام انتخاب و خرید کالا می‌باشد. پس باید توجه داشته باشید که قبل از خرید یک مودم وایرلس نوع کاربرد خود و فضایی را که قرار است تحت پوشش قرار گیرد مشخص کنید مودم‌های اینترنت پرسرعت علاوه بر کیفیت ارتباطی دارای ویژگی‌های دیگری نیز هستند. امکاناتی که آن‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند همگی در رابطه با کاربرد آن است اما ویژگی‌هایی همچون اشتراک اینترنت، تعداد پورت‌های LAN و یا استفاده از اینترنت برای تجهیزاتی که مجهز به شبکه بی‌سیم هستند باعث می‌شود این محصولات تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشته باشند.
مودم‌های ADSL معمولی، دارای یک پورت USB و یک پورت LAN هستند. مودم‌های ADSL وایرلس یا همان مودم‌های ADSL بی‌سیم اکثراً دارای ۴ پـورت LAN بوده و همچنین قابلیت ارتباط به صورت وایرلس را دارند که برای استفاده از لپ‌تاپ، تلفن همراه، تبلت و یا هر گجتی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا را داشته باشد، مناسب می‌باشند. از لحاظ کیفیت و سرعت تفاوتی بین این دو مودم ADSL وجود ندارد. تفاوت مودم وایرلس تک آنتن با مودم وایرلس چند آنتن سرعت انتقال دیتاست. مودم‌های وایرلس ۲ آنتن یا ۳ آنتن برای محیط‌های بزرگ بسیار مناسب هستند.
در صورت استفاده از یک مودم ADSL وایرلس در طبقات، تضمینی برای پوشش دهی همه طبقات مورد نظرتان وجود ندارد و تنها زمان نصب مودم ADSL در محل می‌توان از پوشش دهی طبقات با برد مودم ADSL خود اطلاع حاصل نمایید.

قیمت

توجه کنید که مودم گران‌تر لزوماً مودم بهتری نیست، زیرا در بازار کنونی بیشتر تغییرات بر روی ظاهر مودم اعمال می‌گردد. در هنگام خرید یک مودم توجه به پورت‌های آن بسیار مهم است. در حال حاضر اکثر مودم‌ها از پورت‌های LAN و USB برای برقراری شبکه اینترنت استفاده می‌کنند. معمولاً مودم یک پورت، برای تک کامپیوترها و منازل و مودم‌های چند پورت برای شرکت‌ها کاربرد دارد.

حالا چی بخریم؟

ما سعی کرده‌ایم تا بهترین روترهای ADSL که این روزها با ۱۲۰ هزار تومان می‌توانید بخرید را برایتان لیست کنیم. در ابتدای امر این نکته را باید یادآور شویم که لیست قیمت‌های ارائه‌شده بر اساس چندین منبع تهیه گردیده و ممکن است با بازار شهری که شما در آن ساکن هستید کمی اختلاف داشته باشد. ترتیب قرارگیری روترها به صورت تصادفی مشخص شده است.

مودم ADSL بی سیم ایسوس DSL-N10 C1
Asus DSL-N10 C1

Computer-Net-Asus-DSL-N10-C1-Wireless-N150-ADSL-Modem-Router574ead مودم ایسوس DSL-N10 C1 متشکل از یک مودم بیسیم و روتر میباشد که در یک پکیج در اختیار شما قرار میگیرد.این مودم با عملکرد بالای خود کاملترین استاندارد IEEE را برای مودم دارا میباشد و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار میدهد.این محصول در بازار با میانگین قیمت ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اندازه : ۳۵ در ۱۲۳ در ۱۹۰ میلی متر
وزن: ۳۱۲ گرم
رنگ : سفید، مشکی
تعداد پورت شبکه : چهار عدد
تعداد پورت RJ-11 : یک عدد

تعداد پورت USB :  یک عدد ، قابلیت اتصال به هارد
حداکثر سرعت انتقال اطلاعات : ۱۵۰Mbps
مشخصات آنتن : یک عدد، با قابلیت جدا شدن، قدرت ۵ دسی‌بل، ۲.۴ گیگاهرتز، WiFi-802.11 b/g/n
چراغ ها : DSL، Internet، LAN، Power، USB، WLAN، WPS
کلیدها: روشن و خاموش کردن دستگاه، بازنشانی به تنظیمات کارخانه، روشن و خاموش شدن وایرلس،WPS
امنیت و رمزنگاری : WPA, WPA2, WEP با فایروال NAT, SPI, IP, ICMP, TCP, UDP
مشخصات منبع تغذیه : آداپتور برق با ورودی ۲۴۰ ولت متناوب و خروجی ۱۲ ولت/یک آمپر
مدیریت :Installation Wizard, Web-based GUI for configuration, Firmware upgrade, Code lock to prevent improper firmware , upgrade, Telnet, Syslog monitoring, TR-069 Client
استانداردهای مودم : ADSL standards: Multi-mode, ANSI t1.413 issue 2, ITU G.992.1 (G.dmt) Annex A, itu g.992.2 (G.lite) Annex A, itu g.994.1 (G.hs), ADSL2 standards: ITU G.992.3, (g.dmt. bis) Annex A/L/M, ITU G.992.4 (g.lite. bis) Annex A, ADSL2+ standards: ITU G.992.5 Annex A, ADSL2+ standards: ITU.G.992.5 Annex L/M

مودم ADSL بی سیم دی لینک DSL-2750U/EE
D-Link DSL-2750U/EE Wireless ADSL

Computer-Net-D-Link-Wireless-N-ADSL2-4-Port-Wi-Fi-Router-DSL-2750U-Newd5ebbd DSL-2750U یک مودم-روتر بی‌سیم است که از لحاظ عملکرد، شکل ظاهری، تعداد آنتن و پورت‌ها شباهت زیادی به مدل D-Link 2740U دارد.این محصول در بازار با میانگین قیمت ۱۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اندازه : ۱۶۲ در ۱۱۶.۸ در ۳۳ میلی متر
وزن: ۲۹۰ گرم
رنگ : سفید
تعداد پورت شبکه : چهار عدد
تعداد پورت RJ-11 : یک عدد
تعداد پورت USB :  یک عدد ، قابلیت اتصال به هارد
حداکثر سرعت انتقال اطلاعات : ۳۰۰Mbps
مشخصات آنتن : دو عدد، با قابلیت جدا شدن، قدرت ۵ دسی‌بل، ۲.۴ گیگاهرتز، WiFi-802.11 b/g/n
چراغ ها : DSL، Internet، LAN، Power، USB، WLAN، WPS
کلیدها: روشن و خاموش کردن دستگاه، بازنشانی به تنظیمات کارخانه، روشن و خاموش شدن وایرلس،WPS
امنیت و رمزنگاری : WPA, WPA2, WEP با فایروال NAT, SPI, IP, ICMP, TCP, UDP
مشخصات منبع تغذیه : آداپتور برق با ورودی ۲۴۰ ولت متناوب و خروجی ۱۲ ولت/یک آمپر
مدیریت :Installation Wizard, Web-based GUI for configuration, Firmware upgrade, Code lock to prevent improper firmware , upgrade, Telnet, Syslog monitoring, TR-069 Client
استانداردهای مودم : ADSL standards: Multi-mode, ANSI t1.413 issue 2, ITU G.992.1 (G.dmt) Annex A, itu g.992.2 (G.lite) Annex A, itu g.994.1 (G.hs), ADSL2 standards: ITU G.992.3, (g.dmt. bis) Annex A/L/M, ITU G.992.4 (g.lite. bis) Annex A, ADSL2+ standards: ITU G.992.5 Annex A, ADSL2+ standards: ITU.G.992.5 Annex L/M
++ قابلیت به اشتراک گذاری پرینتر، هارد دیسک اکسترنال و فلش مموری
++ دارای ۴ پورت شبکه مگابیتی با قابلیت پشتیبانی خودکار از MDI / MDIX

مودم ADSL بی سیم  تندا D302
Tenda D302 N300 Modem Wireless

30798_1357557073_d302  
مودم ADSL بی‌سیم  تندا D302 یکی از محصولان پرطرف‌دار این شرکت است. شما  با داشتن این مودم می‌توانید در هر کجای منزل یا مکان‌های دیگر حدوداً ۱۵۰ متری اینترنت داشته باشید. همچنین این مودم دارای ۴ پورت برای اتصال کابل به آن می‌باشد که می‌توان کامپیوتر و لپ‌تاپ و یا پرینتر خود را به آن متصل کرد.این محصول در بازار با میانگین قیمت ۱۰۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اندازه : ۲۴.۷۶ در ۸۷ در ۱۳۳ میلی‌متر
وزن: ۲۹۰ گرم
رنگ : سفید
تعداد پورت شبکه : یک عدد
تعداد پورت RJ-11 : یک عدد
تعداد پورت USB : __
حداکثر سرعت انتقال اطلاعات : ۳۰۰Mbps
مشخصات آنتن : دو آنتن خارجی و دو آنتن داخلی، قدرت ۳.۲ دسی‌بل، ۲.۴ گیگاهرتز، WiFi-802.11 b/g/n
چراغ ها : DSL، Internet، LAN، Power، WLAN، WPS
کلیدها: روشن و خاموش کردن دستگاه، بازنشانی به تنظیمات کارخانه
امنیت و رمزنگاری : ۶۴-۱۲۸bit WEP WPA-PSK WPA2-PSK
مشخصات منبع تغذیه : آداپتور برق با ورودی ۲۴۰ ولت متناوب و خروجی ۱۲ ولت/یک آمپر
مدیریت :Web UI, Code lock to prevent improper firmware upgrade, Telnet, Syslog monitoring, TR-069 Client, WPS
استانداردهای مودم : ANSI T1.413 ITU G.992.1 ITU G.992.2, ۱۱b only, 11g only, 11n only, 11bg mixed, 11bgn mixed
– – عدم پشتیبانی از کیفیت خدمات (QoS)

مودم ADSL بی سیم دی لینک DSL-2730U
D-Link DSL-2730U ADSL Modem Wireless

D-Link DSL-2730U ADSL Modem Wireless (2) شما می توانید با این روتر اینترنت خود را با کامپیوترها و دیگر دستگاه های تحت شبکه به اشتراک بگذارید. این مودم بستری امن و مطمئن با بکارگیری فایروال و کیفیت سرویس (QoS) به منظور ارتباطات صوتی، دانلود عکس ها، فایل ها، موسیقی، ویدئو و بازی های رایانه ای  برروی اینترنت فراهم می کند.این محصول در بازار با میانگین قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اندازه : ۳۶.۵ در ۱۱۶ در ۱۹۵ میلی متر
وزن: ۳۰۰ گرم
رنگ : سفید، مشکی
تعداد پورت شبکه : چهار عدد
تعداد پورت RJ-11 : یک عدد
تعداد پورت USB : __
حداکثر سرعت انتقال اطلاعات : ۱۵۰Mbps
مشخصات آنتن : یک آنتن خارجی و دو آنتن داخلی، قدرت ۳.۲ دسی‌بل، ۲.۴ گیگاهرتز، WiFi-802.11 b/g/n
چراغ ها : DSL، Internet، LAN، Power، WLAN، WPS
کلیدها: روشن و خاموش کردن دستگاه، بازنشانی به تنظیمات کارخانه، روشن و خاموش شدن وایرلس،WPS
امنیت و رمزنگاری : WPA, WPA2, WEP با فایروال NAT, SPI, IP, ICMP, TCP, UDP
مشخصات منبع تغذیه : آداپتور برق با ورودی ۲۴۰ ولت متناوب و خروجی ۱۲ ولت/یک آمپر
مدیریت :Web UI, Code lock to prevent improper firmware upgrade, Telnet, Syslog monitoring, TR-069 Client, WPS
استانداردهای مودم : ADSL standards: Multi-mode, ANSI t1.413 issue 2, ITU G.992.1 (G.dmt) Annex A, itu g.992.2 (G.lite) Annex A, itu g.994.1 (G.hs), ADSL2 standards: ITU G.992.3, (g.dmt. bis) Annex A/L/M, ITU G.992.4 (g.lite. bis) Annex A, ADSL2+ standards: ITU G.992.5 Annex A, ADSL2+ standards: ITU.G.992.5 Annex L/M
++ دارای استاندارد رمزگذاری پیشرفته
++ دارای پورت سوییچ بین LAN و WAN

مودم ADSL بی سیم  تی پی-لینک  DSL-2730U
Tp-link TL-WR741ND ADSL Modem Wireless

94365908_tp-link-tl-wr741nd_2 روتر بی‌سیم TP Link TL-WR741ND، ترکیبی از شبکه‌های بی‌سیم و سیمی است جهت  اشتراک‌گذاری اینترنت و یک سوئیچ ۴ پورت می‌باشد. ایجاد شبکه بی‌سیم با سرعت فوق‌العاده ۱۵۰Mbps این تضمین را به شما می‌دهد که به‌طور همزمان از چند پهنای باند بالا مانند ویدئو HD، برقراری تماس‌های VOIP، به اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ و بازی‌های آنلاین استفاده کنید و از آن لذت ببرید.این محصول در بازار با میانگین قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اندازه : ۳۲ در ۱۲۷.۸ در ۱۸۲.۸ میلی‌متر
وزن: ۳۱۰ گرم
رنگ : سفید
تعداد پورت شبکه : چهار عدد
تعداد پورت RJ-11 : یک عدد
تعداد پورت USB : __
حداکثر سرعت انتقال اطلاعات : ۱۵۰Mbps
مشخصات آنتن : یک آنتن خارجی و دو آنتن داخلیبا قابلیت جدا شدن، قدرت ۵ دسی‌بل، ۲.۴ گیگاهرتز، WiFi-802.11 b/g/n
چراغ ها : DSL، Internet، LAN، Power، WLAN، WPS
کلیدها: روشن و خاموش کردن دستگاه، بازنشانی به تنظیمات کارخانه،WPS
امنیت و رمزنگاری : ۶۴bit/128bit/152bit WEP / WPA / WPA2,WPA-PSK / WPA2-PSK
مشخصات منبع تغذیه : آداپتور برق با ورودی ۲۴۰ ولت متناوب و جریان ورودی یک آمپر
مدیریت : Access ControlLocal ManagementRemote Management
استانداردهای مودم : (Full-rate ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1 (G.DMT), ITU-T G.992.2 (G.Lite، (ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis), ITU-T G.992.4 (G.lite.bis

مودم ADSL بی سیم  تی پی-لینک TD-W8950N
TP-LINK TD-W8950N

130582048660663313 شما می­توانید با داشتن این روتر شکیل با سرعتی بالا از اینترنت استفاده کنید و از آن لدت ببرید.این دستگاه را می­توان برای به اشتراک گذاری اینترنت ،ویدئو ،موزیک، بازیهای آنلاین گروهی مورد استفاده قرار داد.مودم ADSL بی سیم  تی پی-لینک TD-W8950N هم اکنون در بازار با میانگین قیمت ۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اندازه : ۳۶ در ۱۲۵ در ۱۸۱ میلی‌متر
وزن: ۲۸۰ گرم
رنگ : سفید، آبی
تعداد پورت شبکه : چهار عدد
تعداد پورت RJ-11 : یک عدد
تعداد پورت USB : __
حداکثر سرعت انتقال اطلاعات : ۱۵۰Mbps
مشخصات آنتن : یک آنتن خارجی و دو آنتن داخلی، قدرت ۳.۲ دسی‌بل، ۲.۴ گیگاهرتز، WiFi-802.11 b/g/n
چراغ ها : DSL، Internet، LAN، Power، WLAN، WPS
کلیدها: روشن و خاموش کردن دستگاه، بازنشانی به تنظیمات کارخانه، روشن و خاموش شدن وایرلس،WPS
امنیت و رمزنگاری : WPA, WPA2, WEP با فایروال NAT Firewall , SPI Firewall , MAC / IP / URL Filtering, Denial of Service (DoS), SYN Flooding, Ping of Death
مشخصات منبع تغذیه : آداپتور برق با ورودی ۲۴۰ ولت متناوب و جریان ورودی یک آمپر
مدیریت :Web UI, Code lock to prevent improper firmware upgrade, Telnet, Syslog monitoring, TR-069 Client, WPS
استانداردهای مودم : (Full-rate ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1 (G.DMT), ITU-T G.992.2 (G.Lite، (ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis), ITU-T G.992.4 (G.lite.bis
منبع:http://farnet.ir
برای دریافت مطالب جدید به نشر رسیده هر هفته  در خبرنامه عضو شوید
[subscribe2]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۹
admin
اگر بدنبال یک برنامه کامل برای بررسی کارایی حافظه، پردازنده، هارددیسک و دیگر بخش های سیستم خود می گردید بدون شک باید به سراغ نرم افزار PC Mark بروید که تمام امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. فایل ضمیمه آخرین نسخه موجود از این برنامه است که ارائه شده است.
نرم افزار تست PC Mark 8 نسخه v2.4.304
تغییرات ایجاد شده در این نسخه از برنامه
SystemInfo module updated to 4.32 for improved hardware compatibility.
Fixed an issue that could cause the Adobe After Effects test to fail.
Fixed an issue that prevented the Storage benchmark from running on dynamic disks, including stripes and mirrors
نام فایل: PCMark8-v2-4-304.zip
حجم فایل: 2.91 گیگابایت
نوع فایل: zip (application/zip)
[button link="http://www.sakhtafzarmag.com/download/files/benchmark-Test/PCMark8-v2-4-304.zip" color="default" size="" type="" shape="" target="_blank" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="fa-download" icon_divider="yes" icon_position="right" modal="" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="0.1" alignment="left" class="" id=""]برای دانلود کلیک کنید [/button]
برای دریافت مطالب به صورت هفتگی در خبرنامه هضو شوید
[subscribe2]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۷
admin

آموزش بازگرداندن اطلاعات از دست رفته کارت حافظه

سلام دوستان امروز یک آموزش در مورد برگرداندن فایلها و تصاویر از مموری گوشی و یا تبلت براتون گذاشتیم امیدواریم که بدردتان بخورد و استفاده کنید در ضمن ممنون می شیم نظرات خودتون را با ما ودیگران به اشتراک بگذارید
شاید برای شما هم بسیار پیش‌آمده باشد که عکس‌های موجود در مموری کارت گوشی تلفن همراه یا دیگر ابزارهای الکترونیکی خود را اشتباهاً پاک کرده باشید و یا به علت نقص فنی و ایرادهای نرم افزاری تصاویر موجود بر روی کارت حافظه شما پاک شده باشد.
 
آموزش بازگرداندن اطلاعات از دست رفته کارت حافظه
 
بسیاری افراد در این مواقع کار را تمام شده می‌دانند. اما باید بدانید که راه‌های زیادی برای بازگردانی تصاویر و فایل‌های از دست رفته شما وجود دارد که در ادامه به یکی از آن‌ها خواهیم پرداخت.
برای این کار به یک کارت حافظه خوان (Memory Card Reader)، یک کامپیوتر و یک اعصاب فولادی!
برای دانلود نرم افزار به قسمت آخر متن مراجعه کنید
 
آموزش بازگرداندن اطلاعات از دست رفته کارت حافظه
قدم اول: در اولین مرحله به محض اینکه متوجه شدید تصاویر مورد نظر شما پاک شده است، هیچ اقدامی انجام ندهید یعنی دیگر هیچ فایلی را بر روی کارت حافظه خود کپی نکنید و بلافاصله آن را از گوشی، دوربین یا تبلت خود خارج کنید.
 
قدم دوم: در مرحله بعد به یک نرم افزار بازیابی اطلاعات احتیاج دارید که می‌توانید در این مورد از نرم افزار Recuva برای ویندوز که رایگان نیز است استفاده کنید.
 
قدم سوم: نرم افزار مورد نظر را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید (البته این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که نرم افزارهای زیادی برای این کار موجود است و از recuva تنها به دلیل سادگی و راحتی کارکرد استفاده می‌شود)
 
قدم چهارم: در هنگام اجرا برنامه از شما می‌خواهد که نوع فایل مورد نظرتان را برای بازیابی انتخابی کنیدو در این قسمت می‌توانید نوع فایل هاتی از دست رفته را اعم از عکس، فیلم، موسیقی، اسناد متنی و… را انتخاب کنیدو که در این قسمت نوع فایل مورد نظر ما تصاویر است.
 
در ادامه مسیر برنامه از شما می‌خواهد که مسیر فایل های از دست رفته خود را تعیین کنید. در این هنگام کارت حافظه خود را با یک Memory Card Reader به کامپیوتر متصل کرده و از داخل برنامه درایو مربوط به کارت و محل فایل‌های از دست رفته را تعیین کنید. پوشه تصاویر در گوشی‌های همراه و دوربین‌های دیجیتال معمولاً با نام DCIM مشخص می‌شوند در صورتی که پوشه مورد نظر نیز از بین رفته باشد می توانید کل کارت حافظه را برای جستجو انتخاب کنید.
 
آموزش بازگرداندن اطلاعات از دست رفته کارت حافظه
قدم پنجم: در صفحه آخر بر روی Scan کلیک کنید تا برنامه جستجوی فایل‌های از دست رفته را برای شما آغاز کند. در صورتی که عکس‌های از دست رفته شما بازیابی شود نام آن‌ها در صفحه جستجو مشخص می‌شود. سلامت فایل‌های پیدا شده نیز با رنگ‌های سبز، زرد و قرمز توسط نرم افزار مشخص می‌شود. در قسمت Advance نیز می توانید نوع فایل‌هایی که قصد پیدا کردنشان را دارید با استفاده از پسوندهای موجود فیلتر کنید.
 
آموزش بازگرداندن اطلاعات از دست رفته کارت حافظه
قدم ششم: در مرحله آخر تمام فایل‌هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کرده و گزینه Recover را کلیک کنید. در این قسمت برنامه از شما یک آدرس جدید می‌خواهد که بتواند فایل‌های بازیابی شده را دران قرار دهد. بهتر است در این مرحله محل مورد نظر برای بازیابی فایل‌ها را مجدداً کارت حافظه انتخاب نکرده و یک محل در کامپیوتر خود را برای این کار تعیین کنید.
اگر نرم افزار درست کار نکرد می تونید از اینترنت نسخه سالمتر آن را دانلود کنید
حجم این نرم افزار بسیار کم است
 
دانلود نرم افزار بدون نیاز به نصب (قابل حمل )
 
[subscribe2]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۱
admin
90 ثانیه: آشنایی با گوشی سامسونگ گلکسی اس 6
 
گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ یکی از پر سر و صدا ترین محصولات نمایشگاه MWC 2015 به شمار آمده و سامسونگ در مراسم معرفی گلکسی اس 6، نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا به همگان نشان دهد که گلکسی اس 6 و نسخه اج آن، مسیری تازه در تولیدات این کمپانی را در پیش گرفته اند. حالا این گوشی در اختیار ما است و می توانیم از نزدیک ادعای سامسونگ را بررسی کرده و صحت و سقم آن را بسنجیم. قبل از هر چیز با ما همراه باشید تا در یک ویدئوی 90 ثانیه ای بیشتر با این پرچمدار متفاوت آشنا شویم!
ترکیب آلومینیوم و شیشه محافظ گوریلا گلس 4 در پشت و روی گوشی گلکسی اس 6 باعث شده تا این محصول با فاصله زیادی از اجداد پلاستیکی خود قرار گیرد. مسئله ای که بسیاری از آن گله داشتند و حالا طرفداران سامسونگ می توانند حس خوب فلز و شیشه را در دستان خود لمس کنند. دقت صفحه نمایش 5.1 اینچی در حد گلکسی نوت 4 (برابر با 2560x1440 پیکسل و تراکم 577 پیکسل در اینچ) است و تجربه ای بی نظیر از تماشای تصاویر را به شکلی واقعی ارائه می دهد (با این حال در بررسی جامع این گوشی که در آینده منتشر خواهیم کرد به نقطه ضعف اصلی آن نیز پی خواهید برد).  قدرت پردازش بالا هر نوع وظیفه و پردازشی را به خوبی و به سرعت به پایان رسانده و دوربین قدرتمند با رابط کاربری تازه خود نیز خاطرات شما را با کیفیتی خوب به ثبت می رساند. علاوه بر طراحی خود دستگاه، رابط کاربری نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده و دیگر شما را سردرگم نخواهد کرد. گلکسی اس 6 به خوبی توانسته ما را قانع کند که سامسونگ امروز دیگر افکار گذشته را در سر ندارد و می خواهد به سوی آینده پیشرفت کند!

[button link="http://filemoney.com/6knlix7gtr1m.html" color="default" size="medium" type="" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_divider="yes" icon_position="left" modal="" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="0.1" alignment="left" class="" id=""]برای دانلود و مشاهده ویدیو کلیک کنید [/button]

منبع:http://www.sakhtafzarmag.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۰
admin

نرم افزار PhotoGrid برای ویرایش عکس

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را ویرایش کنید و در شبکه های اجتماعی قرار دهید.
 

نام فایل photo-grid.xap
حجم فایل 2.05 مگابایت
نوع فایل xap (application/octet-stream
[button link="http://filemoney.com/a9a3lomiigfd.html" color="default" size="medium" type="flat" shape="" target="_self" title="" gradient_colors="|" gradient_hover_colors="|" accent_color="" accent_hover_color="" bevel_color="" border_width="1px" shadow="" icon="" icon_divider="yes" icon_position="left" modal="" animation_type="0" animation_direction="down" animation_speed="0.1" alignment="left" class="" id=""]برای دانلود کلیک کنید [/button]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۱
admin