مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

انواع آموزش های کاربردی از کامپیوتر و موبایل و همچنین اخبار تکنولوژی و نقد وبررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر و موبایل را می توانید در این وبلاگ مشاهده کنید

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

رفع ارور کارت گرافیک nvidia

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ
adapterat-geforce-gtx-titan-black-edition-mozhe-da-bade-predstaven-na-izlozhenieto-cebit-2014
 
یکی از مشکلات شایعی که در کارت‌های گرافیک NVIDIA وجود دارد، پریدن لحظه‌ای صفحه‌ی نمایش و نشان دادن پیغام خطای Display Driver Stopped Responding می‌باشد. در این ترفند به آموزش رفع این مشکل در کارت‌های گرافیک‌ ساخت شرکت NVIDIA خواهیم پرداخت.
برای این کار:
ابتدا (ترفندستان) به Control Panel ویندوز مراجعه کرده و NVIDIA Control Panel را اجرا کنید (همچنین می‌توانید بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست‌کلیک کرده و NVIDIA Control Panel را انتخاب کنید).
در پنجره‌ی NVIDIA Control Panel از پنل سمت چپ از زیرشاخه‌ی 3D Settings بر روی Set PhysX configuration کلیک نمایید.
در قسمت سمت راست و زیر عبارت Select a PhysX processor، منوی کشویی را باز کرده و گزینه‌ی مربوط به نام کارت گرافیک خود را انتخاب نمایید (گزینه‌ی پیش‌فرض بر روی Auto-Select می‌باشد).
کار تمام است. تنظیمات را OK کرده و پنجره را ببندید.
این اقدام ساده می‌تواند راه‌حل اولیه‌ی شما برای این مشکل، قبل از هر کار دیگری مانند نصب دوباره‌ی راه‌انداز گرافیک، تعویض فایل راه‌انداز nvlddmkm.sys، تعمیر رجیستری و... باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۷
admin

نظرات  (۱)

۰۷ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۱ طیبه قمصری
با سلام عرض ادب متشکرم از نظرتون و وب شما هم خیلی مفیده خوبه برای تازه کارهایی مثل من البته من هم چند سال پیش فروش قطعات داشتم با نرم افزار فتوشاپ کمی اشنا هستم ترکیب عکس و محو کردن خودم یاد گرفتم
تحقیقات که برای زندگی خودم انجام دادم برای دوستانم گزاشتم که خود اقا هم کارم تایید کردند من هم ادامه دادم و این یک رازه - اگر شما سایتی طراحی کردید و خیلی با تجربه هستید من میخوام یک گروه کار داشته باشم هم برای جوانی که تخصص داره و کارنداره و من که مدیریت هدف دارم هم اونا درامد داشته باشند هم خودم اگر هستید نظر بگزارید صحبت کنیم و سنتون و تجربه کاری و تخصص بگید ممنون میشم برای همکاری اگر شرکت قصد همکاری داشتند جواب ندادند با شما همکاری می کنم اگر شما خواستید میتونید در کارای من همکاری کنید و درا مد داشته باشید خودتون و کارتون معرفی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی