مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

انواع آموزش های کاربردی از کامپیوتر و موبایل و همچنین اخبار تکنولوژی و نقد وبررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر و موبایل را می توانید در این وبلاگ مشاهده کنید

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

۵۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

اگر شما دو سیستم عامل بر روی کامپیوترتان داشته باشید بطور پیش فرض یکی از این سیستم عامل ها بعنوان سیستم عامل اولیه انتخاب میشود و بعد از هر بار ریستارت اتوماتیک کاربر به این سیستم عامل خواهد رفت.
ما در این مطلب می خواهیم نحوه ی تغییر سیستم عامل پیش فرض رو به شما آموزش دهیم.
اول از همه به Control Panel بروید و روی System کلیک کنید
 

نحوه ی تنظیم سیستم عامل پیش فرض در ویندوز ۷

ترفند ویندوز 7-نحوه ی تنظیم سیستم عامل پیش فرض در ویندوز ۷
سپس روی Advanced System Settings کلیک کنید،این گزینه در ستون چپ قرار دارد.
 

نحوه ی تنظیم سیستم عامل پیش فرض در ویندوز ۷

سپس روی گزینه ی Advanced و دکمه ی Settings در قسمت Startup and Recovery کلیک نمایید.
در این قسمت از منوی Default Operating System سیستم عامل مورد نظر را انتخاب کنید،همچنین شما میتوانید انتخاب کنید ثانیه شمار به نمایش داده شود یا خیر و اگر بشود چند ثانیه مهلت انتخاب داشته باشد.
همچنین شما می توانید از طریق CMD یا همان Command Prompt و با دستور Bcdedit.exe سیستم عامل پیش فرض خود را انتخاب کنید
با یوزری که مدیر اصلی کامپیوتر هست لاگین کنید CMD را باز کنید،دستور Bcdedit/enum را بزنید
بعد از آن شما لیست بوت های سیستمتان را خواهید دید
برای تغییر سیستم عامل پیش فرض دستور bcdedit/default را بزنید و سپس حروف مشخص کننده را بزنید،همان حروف و اعدادی که در {} قرار دارد.
 
[divider]
 

> کپسول چربی سوز بوتانیکال اسلیمینگ

95,000 تومان

> گن یا تی شرت لاغری مردان

48,000 تومان

> کپسول چاقی فت فست Fat Fast

48,000 تومان

> قرص چاقی صورت G-fastامریکایی اصل

75,000 تومان

> قرص لاغری ریداکتیل اصل آلمان 15 میلی گرم

130,000 تومان

> قرص چربی سوز و لاغری زنیکال Xenical

160,000 تومان

> گن فرم دهنده سینه اسلیم لیفت

62,000 تومان

> گن لاغری مردان

48,000 تومان

> چسب لاغری اسلیم پچ اصل آمریکا

58,000 تومان

> کرم لاغری سکرت اصل امریکا

48,000 تومان

> قرص گیاهی لاغر کننده کیمیاگر

38,000 تومان

> سوتین فرم دهنده آهبرا اسلیم لیفت

42,000 تومان

> نچرال ولت اصل- قرص افزایش قد

199,000 تومان

> پک کامل نچرال مکس,( اسلیمینگ)

68,000 تومان

> ژل لاغری موضعی SPORT & FITNESS (اسپورت)

75,000 تومان

> نچرال بونتی-افزایش قد-naturalbounty

220,000 تومان

> کرم لاغری پارتنر لاو partner love

54,000 تومان

> کفش پرفکت استپس Perfect Steps اصل

260,000 تومان

> نچرال ولت-افزایش قد با معجزه هزاره سوم

199,000 تومان

> چسب لاغری و چربی سوز sunex

38,000 تومان

> قرص چاقی صورت فت فیس fat face

50,000 تومان

> ژل لاغری HOT GEL paprika

40,000 تومان

> ژل لاغری سوییس فرمولا

62,000 تومان

> گن لاغری یا تی شرت لاغری مردان

48,000 تومان

> ژل لاغری HOT GEL Green tea

40,000 تومان

> کرم لاغری سریع پارتنر لاو partner love

54,000 تومان

> چسب لاغری گیاهی بوتانیکال اسلیمینگ Botan

98,000 تومان

> گن لاغری فورمیسی پادار Formeasy Sleamles

68,000 تومان

> گن شلوارکی فرم ایزی FORMeasy

68,000 تومان

> پکیج ژل لاغری(HOT GEL) اورجینال امریکا

90,000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۵۳
admin

چاقو های آشپزخانه کانتر پرو

Contour Pro Knives

یکی از بهترین و کار آمد ترین وسایل آشپزخانه

برای اولین بار در ایران

قیمت فقـط : 65000 تـومان

محصولی جدید از سازندگان خرد کن پرو وی اسلایسر و با تاییدیه تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در اروپا . چاقو های کانتر پرو نمونه ای از بهترین و تیز ترین چاقو های دنیا است که با خرید آن شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که تیز ترین چاقو ها دنیا را دارند . تیزی این چاقو ها به اندازه ای است که شما می توانید از پنیر تا میخ را با آنها ببرید و از بریده شدن آنها لذت ببرید .

ویژگی های محصول چاقو های آشپزخانه کانتر پرو :

قابل استفاده در هر دو دست (هم دست راست هم دست چپ )

چه چیزهایی داخل جعبه چاقو های آشپزخانه کانتر پرو است :

شامل : چاقو همه کاره ،چاقو پوست کن ،چاقو فیله کن ، ساطور گوشت ، ساطور سبزی ، قیچی همه کاره ، سه عدد استیک بری + پایه مخصوص آهن ربایی

قیمت فقـط : 65000 تـومان

سوال های متداول در ارتباط با چاقو های آشپزخانه کانتر پرو :

آیا جنس کاردهای استیک بری با بقیه چاقوها متفاوت است ؟

خیر. تمامی تیغه های چاقوهای Counter pro knives از یک جنس بوده و ضد زنگ می باشند . دسته این چهار چاقو، مشکی طراحی شده تا با هر سرویس غذاخوری تناسب داشته باشد .

چرا چاقوی همه کاره اینقدر بلند است ؟

این چاقو با لبه دو طرفه و دندانه دار خود می تواند تمام کارهای آشپزخانه شما را انجام دهد و بلندی آن می تواند برای خرد کردن ، ورقه کردن و یا تکه کردن مواد با سطح بیشتر و طولانی تری از آنها در تماس باشد .

 چه چیزی می تواند این سرویس را از دیگر چاقوها متفاوت کند ؟

برخلاف اینکه به نظر می رسد همه چاقوها شبیه به هم هستند و فقط جنس تیغه چاقو می تواند در منحصر به فرد بودن آن مؤثر باشد ؛ نکات دیگری نیز در متمایز کردن چاقوها تأثیرگذار هستند . از جمله شکل و جنس دسته ، شکل خود تیغه ، اندازه طول دسته و طول تیغه ، نحوه اتصال دسته و تیغه به یکدیگر ، و چندین مورد دیگر که کارآئی و عملکرد یک چاقو را تثبیت می کند . اینها همه نکاتی هستند که در کانتر پرو رعایت شده و آنرا از چاقوهای دیگر متفاوت می کند .

قیچی همه کاره یعنی چه ؟

این قیچی از لبه هائی به همان تیزی چاقو ها برخوردار است و تکیه گاه آن بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است . این قیچی همه کاره می تواند هر چیزی را برای شما خرد کند ، سبزی ، گوشت ، مرغ ، نان و … از فاصله میان دسته های آن برای شکستن خشکبار ها مثل گردو و بادام و فندق استفاده کنید

 انحنای موجود در دسته چاقو به چه علت است ؟

شکل خاص دسته چاقوهای Counter pro knives این اجازه را می دهد تاهر چاقو برای کار خاصی که انجام می دهد تعادل داشته باشد و در میان انگشتان مانور بیشتری به شما در حین کار می دهد .

 قیمت فقـط : 65000 تـومان

 عکس های بیشتر محصول ( برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ روی عکس مورد نظر کلیک کنید )

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید

قیمت فقـط : 65000 تـومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۸
admin
کامپیوتر شما همانند ماشین، خانه و حتی خودتان نیاز دارد هر از چند گاهی بخوبی تمیز شود و از تلنبار شدنِ گرد و غبار و در نتیجه گرم شدن بیش از اندازه اش جلوگیری شود. این عمل بسیار ساده است و تنها حدود ۲۰ دقیقه زمان می برد. به همین خاطر ما امروز بنا داریم نحوه تمیز کردن موثرِ درون کامپیوترتان را پوشش دهیم.
نکته مهم: این مقاله نحوه تمیز کردن کاملِ هر چیز درون کامپیوتر را نشان می دهد. اگر نیازی نمی بینید ضرورتی ندارد که قطعاتی مانند RAM و یا کارت گرافیک را خارج نمایید. ما فقط به نحوه تمیز کردن کامپیوتر بگونه ای منظم می پردازیم.
 
هر از چند وقتی می بایست کامپیوترم را تمیز کنم؟
بسه به محیط اطرافتان، ممکن است در مقایسه با دیگران به دفعات زیاد (یا کم) نیاز به تمیز کردن کامپیوترتان داشته باشید. در این زمینه مکانِ قرار دادن کامپیوتر مهم می باشد؛ نگهداری کامپیوتر بر روی کف باعث می شود گرد و غبار، مو، سلول های پوست و پُرزهای قالی به راحتی وارد آن شوند. اما اگر کامپیوترتان را بالاتر از کف اتاق قرار دهید – مثلا روی میز – ذرات، امکان دسترسی کمتری به درون کامپیوتر را خواهند یافت.
اگر نزدیک کامپیوترتان سیگار بکشید، خاکسترها و مواد شیمیاییِ سیگار می توانند درون فن ها و دیگر نقاط کامپیوترتان انباشته شوند. پاک کردن کامپیوتر از این مواد در دوره های شش ماهه می تواند عملکرد آن را افزایش دهد.
اگر حیوان خانگی دارید، نمی توان موهایی که از پوست آن ها بر روی کف میریزد را ندیده گرفت. در این حالت بخش های درون کامپیوترتان و بخصوص فن ها در معرض مسدود شدن توسط آن موها می باشند.
خوردن و یا آشامیدن در کنار کامپیوتر امری نامعمول نیست، اما آگاه باشد که در صورت انجام چنین کارهایی می بایست بیشتر از قبل به تمیز کردن کامپیوتر و دستگاه های جانبی اش بها دهید.
تمام چیزی که می خواهیم بگوییم این است که اگر مواردی که در بالا بدان ها اشاره شد، شامل حال شما می شوند، پیشنهاد می کنیم کامپیوترتان را هر سه تا شش ماه یکبار تمیز کنید. همیشه اگر کامپیوترتان بطور غیرمعمولی شروع به گرم کردن کرد، آن را به منظور بررسی تجمع گرد و غبار و یا مو باز کرده و سپس آن را تمیز نمایید.
آماده سازی
هیچ گاه کامپیوترتان را به هنگامی که روشن است و یا کابلی به آن متصل است باز نکنید. بسیار ایمن تر است که قبل از هر کاری تمام لوازم جانبی از قبیل کابل های USB، کابل های صدا، کابل های تصویر(گرافیک)، و بخصوص کابل برق را از کامپیوتر جدا کنید.
هیچگاه سعی نکنید کامپیوتر را هنگامی که در مدارهایش الکتریسیته جریان دارد تمیز کنید. مطمئن شوید که کابل برق جدا شده است.
اکنون کامپیوترتان را به مکانی که دارای تهویه مناسب است – همچون حیاطِ پشتی و یا گاراژ – منتقل نمایید. توجه به این نکته مهم است، زیرا که اگر درون کامپیوتر گرد و غبار انباشته شده باشد تمام آن ها در محیط اطراف پراکنده خواهند شد. تنفس گرد و غباری که طی زمان انباشته شده نمی تواند برای سلامتی شما سودمند باشد.
اگر دارای محدودیت مکانی هستید، یک جاروبرقی (نه برای تمیز کردن درون کامپیوتر) در کنارتان قرار دهید چرا که برای استفاده های بعدی به آن احتیاج پیدا می کنید و اگر نگران تنفس گرد و غبار هستید، همواره می توانید از یک ماسک گرد و غبار ارزان قیمت (کمتر از ۵ دلار)  استفاده نمایید.
 
ابزار مورد نیاز:
قبل از این که شروع به باز کردن کیس کامپیوتر کنید، نیاز خواهید داشت ابزار تمیز کردنتان را مهیا کنید. ما قویا توصیه می کنیم که از جاروبرقی استفاده نکنید. استفاده از جاروبرقی می تواند باعث ایجاد بارِ ساکن شود، این بار می تواند بطور بالقوه باعث سوختن قطعات مهم الکتریکی مادربوردتان (همچون کارت گرافیک) و دیگر اجزای درون کامپیوتر شود. این ایده خوبی نمی باشد، پس خودتان را از دردسر استفاده از جاروبرقی برهانید و یک قوطی هوای فشرده تهیه کنید.
در این جا چند ابزاری که برای تمیز کردن کامپیوترتان نیاز خواهید داشت ذکر شده اند:
  • مجموعه سخت افزاری که دارای درایورهای پیچ شده باشد
  • قوطی هوای فشرده
  • پارچه ی تمیزکاری
  • بست پلاستیکی (اختیاری)
  • قیچی (اختیاری)
  • پنبه گوش پاک کن (اختیاری)
  • چسب حرارتی (اختیاری)
  • خودکار یا مداد (اختیاری)
یکی از خوانندگان ما، پیشنهاد کرده بود وقتی امکان استفاده از قوطی هوای فشرده را نداریم از یک قلم موی کوچک نقاشی برای زدودن گرد و غبار استفاده کنیم. برخی از ابزاری که ما معرفی کرده ایم اختیاری هستند، پس اگر تعدادی از آن ها را در اختیار ندارید دچار استرس نشوید. خودِ ما نیز تنها چند عدد از آن ها را داشتیم و اکنون می خواهیم با همان ها کار بزرگی را مدیریت کنیم!
اکنون که در مکانی با تهویه مناسب و ابزار مورد نظرتان قرار گرفته اید، می تواینم فرایند آماده سازی را با باز کردن درب کیس کامپیوتر آغاز کنیم. کیس های کامپیوتر با هم تفاوت هایی دارند. اگر تاکنون هرگز درب کیس تان را باز نکرده اید و یا برای باز کردن آن به زحمت افتاده اید از کتابچه راهنمای کامپیوترتان استفاده نموده و یا بطور آنلاین در اینترنت راهنمای مخصوص به مدل کیس تان را جستجو نمایید.
کیسی که ما استفاده می کنیم Sigma Luna WB می باشد و همچون اغلب آن ها نیاز داریم دو عدد پیچ را باز کرده و پنل کنار آن را به سمت خارج بکشیم، خب، اکنون کامپیوتر ما باز است!
در این مرحله ممکن است مجبور باشید هر کابلی را از پنل جانبی کیس جدا نمایید.
برای ساده تر کردن فرایند تمیزکاری، بهتر است هر قطعه ای که می شود به آسانی جدا کرد را از کیس خارج کنید. بیشترِ کامپیوترهای رومیزی به شما اجازه می دهند رم ها، کارت های گرافیک و هارد درایوها را خارج سازید.
ما توصیه می کنیم CPU را از مادربورد جدا نکنید، زیرا چسب حرارتی ای که برای انتقال گرما از قسمت بالای پردازنده به فن مورد استفاده قرار گرفته نیاز دارد هربار که فن جدا می شود، مجددا جایگزین گردد. اگر به چسب حرارتی مجهز شده اید و می خواهید CPU را جدا کنید، مطمئن شوید که توسط مالیدن الکل به سطح مورد نظر و استفاده از یک پارچه نرم، مابقی چسب حرارتی قدیمی ای که بر روی CPU به جا مانده را تمیز کرده باشید. هنگامی که کامپیوتر را تمیز کردید از یک لایه ی تازه چسب حرارتی برای چسباندن فن استفاده نمایید.
بیشتر افراد نیاز ندارند CPU و فن CPU را جدا کنند. با توجه به این نکته که گرد و غبار به سختی می تواند راه خود را به سمت سوکت CPU پیدا کند، جدا سازی آن چندان منطقی نمی باشد. به هر جهت، اگر در حال تمیز کردن کامپیوترتان هستید چه دلیلی وجود دارد که همه ی راه ها را امتحان نکنید؟ انتخاب با خودِ شماست.
 
تمیز کردن
برای آغاز فرایند تمیز کردن، کار را با لوازم جانبی ای که جدا کرده ایم شروع کنید. قوطی هوای فشرده تان را بردارید و ماشه را فشار داده و جریان هوای فشرده را به سمت قسمت هایی که گرد و غبارِ بیشتری انباشته شده اند روانه سازید. ما در حال تمیز کردن کارت گرافیک قدیمی مان (که هیچگاه توجهی به آن نشده) هستیم، همانگونه که مشاهده می کنید در اطراف پورت های DVI مقدار زیادی گرد و غبار انباشته شده. اگر در حال تمیز کردن کارت گرافیکی هستید که فن دارد، برای این که در هنگام استفاده از هوای فشرده جلوی چرخش پره های فن گرفته شود می توانید از یک مداد یا خودکار که بین آن ها قرار خواهند گرفت ،استفاده کنید.
در ادامه نوبت به درون کیس کامپیوتر می رسد. اجازه دهید با زدودن ذرات گرد و غباری که احتمالا راهشان را به درون اسلات رم پیدا کرده اند، کار را شروع کنیم. قوطی هوای فشرده را در دست بگیرید و آن را به سمت یک اسلات رم هدف بگیرید، ماشه را فشرده و نگه دارید، آن را به سمت پایین و تمامی سطح اسلات حرکت دهید. این عمل را بطور جداگانه برای هر اسلات تکرار کنید.
اکنون می خواهیم به سراغ تجهیزات بزرگترِ درون کیس همچون فن CPU و منبع تغذیه برویم. مجددا توصیه می شود برای جلوگیری از چرخش پره های فن به هنگام اسپری هوا از یک خودکار و یا مداد استفاده نمایید. از قوطی هوای فشرده تان برای از بین بردن تمامی ذرات گرد و غبار استفاده نمایید.
همچنین شما می توانید فن را به وسیله مالش پنبه گوش پاک کن به سطح پره ها و جمع آوری گرد و غبار تمیز کنید. انجام این عمل اندکی ملال آور است، اما آن را زیباتر می کند، فن را در انتها تمیز کنید.
بدون شک در کف کیس تان مقداری گرد و غبار انباشته شده است. می توانید با اسپری هوای فشرده و پراکنده کردنشان کار را شروع کنید. اگر هنوز هم مقداری از آن ها به کیس چسبیده بود می توانید برای زدودنشان از یک پارچه نم دار استفاده کنید. مطمئن شوید پارچه تان خیس نباشد اما نم دار چرا. این گام را برای تمام گوشه های کیس تان تکرار کنید تا میزان گرد و غبار به حداقل رسیده و یا بطور کامل از میان برود.
در نهایت، فراموش نکنید تمام فن ها، پورت ها و یا محفظه هایی همچون آن ها که در بالا اشاره شد، را پاک کنید.
دسته بندی کابل ها (اختیاری)
این گام اختیاری می باشد و برای کامپیوترهایی پیشنهاد می شود که بطور سفارشی مونتاژ شده اند.  کابل های کامپیوترهایی که قطعاتشان به طور مجزا سرهم بندی شده اند برخلاف آن هایی که در کارخانه های حرفه ای تولید شده اند، از همان ابتدا به گونه ای مناسب جایگذاری نشده اند. بنابراین برای داشتن امنیت و نیز سازماندهی بیشتر در داخل کیس بهترین راه استفاده از بست های پلاستیکی می باشد. مسلما شما مایل نیستید کابل های تان درون فن  CPUو یا دیگر فن های کامپیوتر گرفتار شوند.
برای شروع به یک بسته از بست های پلاستیکی نیاز خواهید داشت. اندازه این بست ها اهمیتی ندارند زیرا که متناسب با نیازمان انتهای آن ها را قطع خواهیم نمود. در این جا ما از بست های چهار اینچی استفاده کرده ایم.
در ابتدا کار را با قطع اتصال تمام آن کابل هایی که می خواهید به هم گره بزنید، آغاز نمایید. برای این که بعدا به هنگام جازدن کابل ها به مشکلی برنخورید می توانید مکان و رنگ کابل ها را یادداشت کنید.
هنگامی که کابل یا مجموعه ای از کابل های گروه بندی شده را برحسب تمایلتان جدا نمودید، بست پلاستیکی را به دورشان پیچانده و نوک باریکِ انتهایی اش را درون شکاف انتهای بست قرار دهید. سپس بست را به وسیله کشیدن انتهای باریکش محکم کنید و تا آن جا ادامه دهید که سفت کردنِ بیشتر مقدور نباشد. در انتها نیز قیچی را برداشته و قسمت اضافی آن را جدا کنید.
این گام را تا آن جا که ممکن است در مورد کابل ها تکرار کنید.حال می توانید کابل های دسته بندی شده را بگونه ای قرار دهید که تا حد امکان در نظر نیایند و با این روش کاری کنید که درون کامپیوترتان تمیزتر به نظر برسد.
برآمد:
مجددا کابل ها به جای صحیحِ سوکت هایشان متصل کنید. اگر مکان کابل ها را فراموش کرده اید به یادداشتی که در گام قبل نوشته بودید مراجعه نمایید. هم چنین به خاطر داشته باشید تمام لوازم جانبی ای (از قبیل کارت گرافیک و RAM) که قبلا جدا کرده بودید را مجددا در سوکت های مناسبشان قرار دهید.
درون و بیرون کامپیوتر شما می بایست به خوبیِ یک کامپیوتر نو به نظر برسد. ما در انتهای این پست کامپیوترمان را از گرد و غبار، مو، ذرات پوست و دیگر آلودگی ها پاک کردیم. توجه نمایید که کابلهایتان می بایست بگونه ای منظم مدیریت شده و به دور از فن ها و تجهیزات حساس نگهداری شوند. اگر قبلا با موضوعِ گرم شدن کامپیوترتان مواجه بودید، اکنون باید بدانید که این امر مربوط به گذشته بوده! و در انتها یادآوری می کنیم برای افزایش راندمان کامپیوترتان، فراموش نکنید هر ۳-۶ ماه یکبار آن را تمیز کنید.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۰۱
admin

آنتی ویروس NOD32 را می‏توان یکی از محبوب‏ترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس‏های مورد استفاده کاربران دانست. این آنتی ویروس در عین سهولت استفاده دارای امکانات و توانایی‏های زیادی است. یکی از امکاناتی که NOD32 در اختیار کاربر قرار می‏دهد امکان تنظیم یک پسورد بر روی آن است. به طوری که جهت استفاده از آنتی ویروس و تغییر تنظیمات آن حتماً بایستی رمز عبور از پیش تعیین شده را وارد کرد. اما ممکن است به هر دلیلی این رمز عبور را فراموش یا گم کرده باشید. در این حالت حتی امکان پاک کردن آنتی ویروس نیز وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم نحوه پاک کردن رمز عبور تنظیم شده بر روی آنتی ویروس NOD32 را برای شما بازگو نماییم.
بدین منظور:
ابتدا بایستی ویندوز را در حالت Safe Mode بالا بیاورید (برای این کار پس از روشن شدن سیستم به طور متوالی کلید F8 را بزنید و پس از پدیدار شدن منوی Windows Advanced Options، در میان گزینه‏های موجود Safe Mode را انتخاب کنید).
پس از ورود به محیط ویندوز در این حالت، از منوی Start بر روی Run کلیک نمایید و عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید. در صورت استفاده از ویندوز ویستا یا 7، پس از کلیک بر روی منوی Start بلافاصله عبارت regedit را وارد نمایید و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری ویندوز شوید.
اکنون در رجیستری به مسیر زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREESETESETSecurityCurrentVersionInfo
حال بر روی کلید PackageID راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه Yes کلیک کنید.
کار تمام است و پسورد تنظیم شده بر روی نرم افزار پاک شده است.
کافی است ویندوز را در حالت معمولی بالا آورده و نتیجه را مشاهده کنید.
لازم به ذکر است در نسخه‏های قدیمی‏تر این آنتی ویروس این کلید در مسیر زیر قرار گرفته است که مجدد بایستی به روش بالا حذف شود:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREESETNODCurrentVersionInfo
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۸
admin

نمایشگر‌های جدید سامسونگ: عرضه مدلی با یک میلیارد رنگ و رزولوشن 2160 در 3840

حال که سامسونگ، گلکسی اس‌5، ساعت هوشمند Gear 2 و آخرین کروم‌بوک خود را معرفی نموده، وقت آن رسیده تا دیگر دپارتمان‌های تولیدی این شرکت نیز خودی نشان بدهند. اخیرا بخش تولید نمایشگر سامسونگ 3 مدل جدید برای سال 2014 معرفی کرده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.
UD590 نمایشگری 28 اینچ با یک میلیارد رنگ و رزولوشن 3840 در 2160 است و می‌توان با 700 دلار آن را سفارش داد. علاوه بر کیفیت نمایش فوق العاده، این مانیتور قابلیت تصویر در تصویر بدون کاهش رزولوشن با کوچکتر شدن تصویرها را دارا است. همچنین این نمایشگر دارای ویژگی نمایش تصویر دوگانه بخصوص برای بازی‌هایی است که نیاز به تقسیم صفحه نمایش دارند. از نظر طراحی، این نمایشگر پوشش فلزی داشته و از لبه های نازکی بهره می برد، همچنین پایه های آن بصورت T شکل طراحی شده‌اند که فضای مناسبی را برای اسپیکرها و سایر لوازمی که احیانا روی میز خود دارید، ایجاد می کند.
در پشت این مانیتور یک پورت تصویر به همراه 2 سوکت HDMI 1.4 برای خروجی 4K تعبیه شده است.
 
علاوه بر این مدل، سامسونگ دو مدل نمایشگر دیگر نیز معرفی کرده است. SD390 و SD590 که هر دو در ابعاد 23.6 و 27 اینچ عرضه می گردند از رزولوشن 1080p برخوردارند. تفاوت اصلی این دو مدل در استفاده مدل SD390 از فناوری Touch of Color است که سامسونگ سال‌ها پیش درتولید تلویزین‌هایش معرفی نموده بود. TOC در این مدل شامل رنگ سبز زمردی به همراه پایه ای است که داخل آن دیده می‌شود. همچنین SD390 از یک درگاه HDMI و یک پورت VGA بهره می‌برد که در مقابل مدل SD590 یک درگاه HDMI بیشتر دارد و از همان پایه T شکل UD590 استفاده می‌کند.
 
قیمت مدل SD390 برای مدل 23.6 اینچی 250 دلار و برای مدل 27 اینچی 310 دلار است. این در حالی است که برای مدل SD590 در اندازه 23.6 اینچ باید 270 دلار و برای مدل 27 اینچی 330 دلار بپردازید. این دو مدل در هفته‌های پیش رو به بازار عرضه خواهند شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۲۱
admin

اگر از کابران شبکه های اجتماعی باشید مخصوصا فیسبوک و اینستاگرام  حتما متوجه شده اید لایک های دوستانتان که در اینستاگرام انجام می دهند را شما هم می توانید ببینید.این ازار دهنده است و این که تمام لایک های شما را دوستانتان ببینند هم برای شما هم برای دوستانتان ناخوشایند است.برای این که از این که از فرستادن لایک های شما به فیسبوک جلوگیری کنید می توانید از این اموزش استفاده کنید.
 
برای اینکه لایک های خود را در فیسبوک به اشتراک نگذارید باید تنظیمات اشتراک را خاموش کنید برای این کار از مراحل زیر پیروی کنید:
 
ابتدا مانند تصویر وارد options شوید و در بخش Preferences  بر روی Share Settings کلیک کنید.
 
 
و در بخش بعد Share Likes To Timeline را غیر فعال کنید.
 
 
در اندروید هم روش مشابه است و بستگی به نسخه ی اینستاگرام شما دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۰۶
admin
قفل کردن کیبرد بدون نرم افزار

امروز قصد دارم برای شما کاربران یکی از ترفندهای جالب در ویندوز را درج کنم.شاید شما به دلایل عجیب و غریبی بخواهید کلیدهای کیبرد کامپیوترتان را از کار بیندازید و در اصطلاح کیبرد کامپیوترتان را قفل (لاک) نمایید.طبق آموزشی که امروز به شما می دهم برای انجام این کار هیچ نرم افزاری را نیاز ندارید چرا که این کار ؛ جزو یکی از ترفندهای جالب پنهان در ویندوز است.حال برویم سراغ آموزش !
 
برای این کار شما بایستی به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید.حال کلید Shift  واقع شده در سمت راست کیبرد خودتان را برای مدت ۸ تا ۹ ثانیه نگه دارید. ( در تصویر زیر مشخص کرده ام )
 

 
حال برای شما پنجره ای به نمایش در می آید که از شما سوال می پرسد تا اقدام به قفل کردن کیبرد کامپیوتر شما کند.پس از باز شدن این پنجره ؛ روی دکمه  Yes  کلیک کنید.حال دیگر هیچ کدام از کلید های کیبرد شما فعال نیستند ! امتحان فرمایید
 

 
اگر پیش خودتان تصور می کنید که حالا برای باز کردن مجدد دکمه های کیبرد از حالت قفل به حالت اولیه و فعال چه باید کرد ؟! باید بگویم که کافیست دوباره کلید  Shift  واقع شده در سمت راست کیبرد خودتان را برای مدت ۸ تا ۹ ثانیه نگه دارید !
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۰۰
admin

 
-قیمت :380,000 تومان
طرح اصلی SONY XPERIA ZR
دارای سیستم عامل اندروید 4.3.1
دارای سی پی یو 2 هسته ای
دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل
دوربین اصلی 5 مگاپیکسل
دو سیم کارت همزمان فعال
دارای اینترنت بیسیم
دارای بلوتوث
منو و ظاهر کاملا مشابه اصلی
ساپورت رم تا 32 گیگابایت
دارای نرم افزار رادیو اف ام
قابلیت نصب و حذف برنامه های اندروید
دارای شارژر، هندز فری و کابل یو اس بی
دارای تمامی برنامه های اینترنتی
دارای نقشه خوان
[button color="red" size="medium" link="http://tandes.ir/183377-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-sony-xperia-zr-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-4-3/bz=61295" target="blank" ][/button]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۰
admin
یشتر کاربران تمایل به استفاده از ماوس برای تعامل با رایانه دارند اما جالب است بدانید که قابلیت‌های زیادی را می‌توان با استفاده از صفحه‌کلید انجام داد، ما هم اینجا ترفندهای جالبی را برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید با صفحه کلید انجام دهید.
ویندوز، یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم‌های عامل برای کامپیوتر‌های شخصی است. یکی از نکات جالب در مورد ویندوز این است که می‌توان بسیاری از کارها را با استفاده از کلیدهای ترکیبی موجود در صفحه کلید به انجام رسانید.
چنانچه کاربران بدانند که چگونه می‌توان بدون استفاده از ماوس و تنها به کمک صفحه کلید، بسیاری از اعمال مورد نظر در این سیستم عامل را انجام داد، قطعا سریع‌تر از گذشته به انجام کارهای روزمره خود خواهند پرداخت. پس اگر دوست دارید به گروه کاربران حرفه‌ای ویندوز ملحق شوید، این مقاله را از دست ندهید.
۱- نمایش اپلیکیشن‌ها و فولدرهای موجود در نوار وظیفه و انتخاب آن‌ها
برای نمایش و انتخاب یک اپلیکیشن و یا فولدر که در نوار وظیفه ویندوز قرار دارد، کافیست ابتدا کلید ویندوز را بر روی صفحه کلید نگهداشته، سپس کلید T را فشار دهید و با کمک کلید‌های چپ و راست و یا فشار دادن کلید T به دفعات، می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌ها و فولدرهای موجود در نوار وظیفه را مشاهده یا انتخاب کنید.
۲- انجام عملیات Copy ,Paste و انتقال فایل‌ها
اکثر کاربران ویندوز کلیدهای ترکیبی Ctrl+C ,Ctrl+V و Ctrl+Z را می‌شناسند. این دکمه‌ها به ترتیب برای انجام کارهایی نظیر کپی، جاگذاری و حذف کردن متون بکار می‌روند؛ اما آیا می‌دانستید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید همین کارها را علاوه بر متن، با فایل‌ها نیز انجام دهید؟
۳- کنار هم قرار دادن پنجره‌ها به شکل کاشی
در ویندوز‌های ۷ و ۸، با کشیدن یک اپلیکیشن به طرفین صفحه نمایش، می‌توانید آن‌ها را در آن موقعیت تثبیت کنید. حال تصور کنید که بخواهید این کار را به سرعت و بر روی چندین اپلیکیشن و فولدر به طور همزمان انجام دهید. برای این کار کافیست کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Esc را فشار داده و در پنجره باز شده، ابتدا کلید Ctrl را نگهداشته سپس اپلیکیشن‌ها و پنجره‌هایی را که دوست دارید به صورت کاشی در کنار هم قرار گیرند، انتخاب نموده و بعد از آن کلیک راست کرده و Time Horizontally و یا Time Vertically را انتخاب کنید.
۴- باز کردن یک اپلیکیشن
برای باز کردن یک اپلیکیشن که در نوار وظیفه شما قرار گرفته، کلید ویندوز را نگهداشته و سپس شماره اپلیکیشنی که تمایل به شروع آن را دارید، فشار دهید. توجه داشته باشید که نحوه شماره بندی اپلیکیشن‌ها از چپ به راست است.
۵- مدیریت اپلیکیشن‌ها
برای باز کردن پنجره جدید از یک اپلیکیشن یکسان (برای مثال باز کردن یک پنجره جدید در مرورگر کروم و یا یک فولدر)، کلید Shift، سپس کلید ویندوز را نگهداشته و بعد از آن یک شماره از ۱ تا ۹ را فشار دهید. توجه داشته باشید در اینجا نیز شماره بندی اپلیکیشن‌ها و فولدرها از سمت چپ به راست است. در ضمن، دکمه صفر در اینجا به معنی اپلیکیشن یا فولدر شماره ۱۰ می‌باشد.
۶- متصل نمودن بخش جدید به نوار وظیفه
در ویندوز ۷، به طور پیش‌فرض، تنها امکان اضافه نمودن اپلیکیشن‌ها به نوار وظیفه وجود دارد. اما اگر تمایل دارید تا یک بخش جدید به غیر از اپلیکیشن را به این قسمت اضافه کنید، کافیست تا کارهای زیر را به ترتیب انجام دهید:
الف – فایل مورد نظر را به دسکتاپ خود منتقل کنید.
ب – بر روی قسمت خالی دسکتاپ، کلیک راست کرده، سپس New و بعد از آن Shortcut را انتخاب نمایید.
ج – در پنجره باز شده، و در قسمت آدرس، این متن را وارد کنید:
C:shortcutsFavorites – ShortcutName.lnk
د – برای فایل Shortcut یک نام تعیین کنید.
ه – حال فایل میانبر شما به عنوان یک فولدر در دسکتاپ ظاهر می‌شود که می‌توانید آن‌را به نوار وظیفه متصل نمایید.
۷- باز کردن Command Prompt
برای دسترسی به این بخش، در محیط دسکتاپ ابتدا کلید Shift را نگهداشته، سپس بر کلیک راست کنید و سپس Open Command Window Here را انتخاب کنید.
۸– دسترسی به منوی مخفی Send To
آیا می‌دانستید که منوی Send To دارای گزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به آن‌چیزی که الان دارد می‌باشد؟ برای دستیابی به موارد بیشتر، ابتدا کلید Shift را نگهداشته و بر روی فایل مورد نظر کلیک راست کنید و حال به منوی Send To دوباره نگاه کنید، جالب نیست؟!
۹– اصلاح نمودن موارد منوی Send To
اگر دوست دارید گزینه‌های بیشتری را به منوی Send To اضافه کرده و یا گزینه‌های موجود را تغییر دهید، کافیست یک فولدر دلخواه را باز کرده و در نوار آدرس آن، این عبارت را وارد کنید: shell:sendto سپس می‌توانید هر فولدری که تمایل دارید تا به این منو اضافه شود را بر روی این پنجره بکشید و رها کنید.
۱۰- باز کردن هر فایل یا صفحه وب
برای این کار کافیست کلید ویندوز را نگهداشته و سپس کلید R را فشار دهید. حال ابزار Run ویندوز در خدمت شماست. در نوار آدرس آن می‌توانید آدرس فایل، صفحه وب و یا حتی یک دستور را وارد کنید تا در اسرع وقت برای شما نمایش داده شوند.
۱۱– ایجاد یک فولدر فشرده شده (Zip)
ایجاد فولدر فشرده، یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای قراردادن فایل‌های حجیم در یک مکان است. برای انجام این کار، بر روی یک فولدر دلخواه کلیک راست کرده، سپس Send To و بعد از آن Compressed (zipped) folder را انتخاب کنید. این روش باعث خواهد شد که فولدر مورد نظر فشرده شده و از حجم آن کاسته شود.
[divider]
 

> کپسول چربی سوز بوتانیکال اسلیمینگ

95,000 تومان

> گن یا تی شرت لاغری مردان

48,000 تومان

> کپسول چاقی فت فست Fat Fast

48,000 تومان

> قرص چاقی صورت G-fastامریکایی اصل

75,000 تومان

> قرص چربی سوز و لاغری زنیکال Xenical

160,000 تومان

> قرص لاغری ریداکتیل اصل آلمان 15 میلی گرم

130,000 تومان

> گن فرم دهنده سینه اسلیم لیفت

62,000 تومان

> گن لاغری مردان

48,000 تومان

> چسب لاغری اسلیم پچ اصل آمریکا

58,000 تومان

> کرم لاغری سکرت اصل امریکا

48,000 تومان

> قرص گیاهی لاغر کننده کیمیاگر

38,000 تومان

> سوتین فرم دهنده آهبرا اسلیم لیفت

42,000 تومان

> نچرال ولت اصل- قرص افزایش قد

199,000 تومان

> پک کامل نچرال مکس,( اسلیمینگ)

68,000 تومان

> ژل لاغری موضعی SPORT & FITNESS (اسپورت)

75,000 تومان

> نچرال بونتی-افزایش قد-naturalbounty

220,000 تومان

> کرم لاغری پارتنر لاو partner love

54,000 تومان

> کفش پرفکت استپس Perfect Steps اصل

260,000 تومان

> نچرال ولت-افزایش قد با معجزه هزاره سوم

199,000 تومان

> چسب لاغری و چربی سوز sunex

38,000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۲
admin
آموزش اتصال تلویزیون هوشمند ال جی به اینترنت از طریق مودم بی سیم دارای رمز

آیا در اتصال تلویزیون هوشمند خود به اینترنت از طریق Wi-Fi به مودم دارای پسورد مشکل دارید؟! آیا دیگر ناامید شده اید و مطمئن هستید که تلویزیونتان دچار مشکلی شده است؟! آیا نگران این هستید که اگر بخواهید بدون رمز متصل شوید دعای خیر همسایه های فرصت طلب بدرقه راهتان است؟! نگران نباشید ! با ما همراه شوید تا پس از مطالعه این آموزش به راحتی آب خوردن از این طریق به اینترنت متصل شوید و توطئه شوم فرصت طلبان را در روز روشن خنثی کنید!
متأسفانه ال جی در تلویزیون های هوشمند خود از روش های رمزگذاری به روز و با امنیت بالا مثل WPA-PSK یا WPA2-PSK استفاده نکرده و سراغ یکی از متدهای قدیمی و با ضریب امنیت پایین یعنی WEP رفته است و همین موضوع نگرانی های کاربران را به همراه داشته و بعضاً آنها را دچار مشکل کرده است . در صورتی که شما Authentication Type مودم Wi-Fi خود را روی یکی از حالت های WPA-PSK یا WPA2-PSK قرار داده باشید و بخواهید از این طریق به اینترنت تلویزیون متصل شوید برای شما آرزوی صبر جزیل و داشتن ضریب هوشی 250 می کنیم در صورتی که قصد دارید برای اولین بار از این طریق به اینترنت تلویزیون خود متصل شوید!! زیرا هرگز با پیام خطاهایی که از تلویزیون دریافت می کنید نمی توانید به این موضوع پی ببرید که گره اصلی مشکل از کجاست! برای حل این مشکل و اتصال راحت و سریع از طریق مودم رمزدار به ترتیب زیر عمل کنید!
1- با زدن IP آدرس مودم خود درون مرورگر سیستم وارد رابط نرم افزاری تنظیمات مودم خود شوید و سپس به بخش تنظیمات بی سیم مودم خود بروید: ( مودم مورد استفاده در این آموزش TP-Link TD-W8951ND بود )
2- با توجه به عکس زیر تنظیمات مشخص شده را اعمال کنید:
توجه داشته باشید که سیستم رمز گذاریWEP شامل دو نوع 64 و 128 بیتی بوده و برای انتخاب رمزی مورد نظر باید قواعدی را به شرح زیر رعایت کنید : A : در سیستم WEP 64Bit تعداد کاراکتر های قابل قبول 10 عدد بوده که استفاده از Symbol ها مجاز نیست و رمز انتخابی شما باید از حروف لاتین یا اعداد تشکیل شود که برای حروف لاتین صرفاً می توانید حروف a تا f را انتخاب کنید! B : در سیستم WEP128Bit تعداد کاراکترهای قابل قبول 26 عدد است و شرایط رمز انتخابی عیناً مشابه سیستم 64 بیتی است.
3- تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید. (در این حالت مأموریت با موفقیت انجام شده است) در پایان جهت آشنایی دوستان عزیز با مراحل اتصال به اینترنت در تلویزیون های هوشمند ال جی و اطمینان از صحت عملکرد این آموزش به صورت تصویری مراحل را با هم مرور می کنیم: ( گزینه های مورد نظر جهت انتخاب با رنگ قرمز توسط نشانگر کنترل جادوئی مشخص شده اند).
1- با فشردن دکمه SMART روی کنترل جادوئی تلویزیون به قسمت رابط هوشمند می رویم و گزینه تنظیمات را از پایین صفحه طبق عکس زیر انتخاب می کنیم:
2- از منوی سمت راست تنظیمات آیکونی را که با رنگ متمایل به زرشکی از بقیه متمایز شده و نشانگر تنظیمات مرتبط با شبکه است را انتخاب و از قسمت مجاور گزینه اتصال شبکه را که توسط نشانگر کنترل جادوئی با رنگ قرمز مشخص شده است انتخاب می کنیم:
3- بالاخره هرکاری را از جایی باید شروع کرد ! اگرچه طبق ترتیب کلی این مرحله گام سوم مراحل اتصال به اینترنت تلویزیون است اما در واقع اولین گام از همین جا شروع می شود ! این تصویر به ما می گوید که به طور کلی دو راه برای اتصال به شبکه این تلویزیون وجود دارد : 1- اتصال به شبکه سیمی 2- اتصال به شبکه بی سیم برای این منظور بر روی دکمه « شروع اتصال » کلیک می کنیم ! ( کلیک ! چه نام خاطره انگیزی ! اما بله ! ما داریم به وسیله کنترل جادوئی کار یار وفادار سیستم ها را تکرار می کنیم تا یادمان نرود که ماوس الحق چیز دیگری است !)
4- در مرحله بعد کاملاً مشخص است که باید از بین شبکه های نمایش داده شده شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید: در این بخش تمام شبکه های موجود اعم از سیمی یا بی سیم لیست می شوند.
5- در مرحله بعد باید با داشتن صبر ایوب رمز 26 کاراکتری را با دقت تمام وارد و سپس تأیید کنید. البته در صورتی که اشتباهی در وارد کردن کاراکتر ها مرتکب شوید و بدانید که کدام کاراکتر را اشتباه وارد کرده اید به لطف وجود یک دکمه در صفحه کلید که با نشان ضربدر درون یک پیکان مشخص است و دو دکمه جهت دار واقع در زیر دکمه اینتر در صفحه کلید می توانید اشتباه خود را حذف و تصحیح کنید.
6- جهت اطمینان مجدداً باید رمز وارد شده را تأیید کنید.
7- اندکی صبر پیشه کنید تا ال جی به نحو احسنت تکلیف خود را انجام داده و عکس مرحله بعد ظاهر شود:
8- نتیجه مطالعه این تاپیک و ماحصل زحمات شما در عکس زیر مشخص است و ال جی به شما نشان می گوید که اگر راه درست را به او نشان دهید گمراه نمی شود! شبکه متصل شده و با فشردن دکمه « تکمیل » صفحه موجود محو می شود.
9- دوباره با فشردن دکمه SMART از روی کنترل جادوئی و انتخاب گزینه اینترنت طبق عکس زیر مرورگر شما باز شده و رستگار می شوید!
10- این هم نتیجه نهایی مطالعه این تاپیک توسط شما عزیزان ! فروم مجله سخت افزار را روی مرورگر کروم تلویزیون با موفقیت و با سرعتی مناسب باز کردیم : اشاره به این نکته حائز اهمیت است که ما از سرویس اینترنت 256 کیلوبیتی برای بازکردن فروم وب سایت سخت افزار استفاده کردیم.
منبع: سخت افزار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۹
admin