مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

مجله کامپیوتر و موبایل

آموزش |نقدو بررسی و ترفندهای مهم کامپیوتر و موبایل

انواع آموزش های کاربردی از کامپیوتر و موبایل و همچنین اخبار تکنولوژی و نقد وبررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر و موبایل را می توانید در این وبلاگ مشاهده کنید

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین نظرات

نصب اندروید ۴٫۴٫۳ روی گوشی نکسوس ۵

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ق.ظ
این مقاله برای صرفداران گوشی های نکسوز5 هست که نصب آندروید را آموزش می دهد
شاید یکی از محبوبیت های نکسوس در گوشی های تلفن همراه ، این است که اولین گوشی خواهد بود که آپدیت اندروید را دریافت میکنید. اما کاربران نکسوس می توانند با نصب و دانلود این اندروید عملکرد و امکانات بیشتری را به گوشی خودشان اضافه کنند که اگر نمی توانید منتظر آپدیت OTA گوشی باشید می توانید به روش زیر گوشی خود را آپدیت کنید.
قبل از شروع به عملیات شما احتیاج دارید دو فایل زیر را دانلود کنید :
  1. ADB Tools
  2. Android 4.4.3 update for nexus 5
زمانی که این دو فایل را دانلود کردید شما باید عدد نکسوس ۵ آپدیت کنید تا عدد KTU84M را در Build Number بسازید برای این کار به گوشی نکسوسی احتیاج دارید که Build number آن عدد KOT49H باشد ، برای چک کردن این عدد به تنظیمات گوشی سپس در قسمت About phone ، عدد مورد نظر را در قسمت Build number ببینید.
بعد از دانلود فایل های بالا ، ADB Tools را از حالت زیپ خارج کنید و در همان جا ، دکمه Shift کیبورد را گرفته و کلیک راست کنید سپس Open command windows here را بزنید.
nexus5
زمانی که شما این پنجره را باز کردید آپدیت نکسوس ۵ را در پوشه مشابهی از حالت زیپ خارج کنید برای این که پوشه ها اشتباه نشوند اسم پوشه جدید را nexus3-443-ota قرار دهید.
سپس عملیات های زیر را روی گوشی نکسوس ۵ انجام دهید :
گوشی خود را روشن کنید . زمانی که گوشی در حال روشن شدن است دکمه ی پاور و دکمه کم کردن صدا را با هم بگیرید این کار باعث می شود که وارد منوی جدید نکسوس شوید. با استفاده از دکمه های صدا ، حالت Recovery mode را پیدا کنید و با کمک دکمه پاور آن را انتخاب کنید.
زمانی که شما روبات اندروید را مطابق شکل زیر مشاهده کردید دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا را با هم فشار دهید. این کار باعث می شود تا منوی Recovery باز شود. آپدیت ADB را با کمک دکمه های ولوم و پاور انتخاب کنید.
nexus-5-recovery-fastboot
سپس گوشی خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و برنامه Command را که در مراحل قبلی باز کردید را دوباره اجرا کنید از زمانی که شما اسم پوشه را OTA update گذاشته بودید ، پیشنهاد می شود که از اسم adb sideload nexus5-443-ota.zip در برنامه command promp استفاده کنید.
این آپدیت هم اکنون در گوشی شما در حال نصب می باشد و تمام عملیات در عرض ۵ دقیقه تمام می شود و وقتی که تمام کارها انجام شد ، گوشی دوباره راه اندازی می شود و با رفتن به قسمت About phone می توانید نسخه جدید اندروید را مشاهده کنید.
اساسی ترین و قطعی ترین روش درمان شب ادراری در دنیا شناخته شده است و با توجه به موجود بودن در منابع علمی پزشکان، مورد تایید همه آنها است. در کشورهای پیشرفته ابتدا از این روش برای درمان و ترک شب ادراری استفاده می کنند که متاسفانه در کشور ما این قضیه دیده نمی شود و باید برای حل این مشکل فرهنگ سازی صورت پذیرد. این روش بدون ضرر و عوارض می باشد و احتمال عود پس از درمان بسیار اندک می باشد. در این روش والدین باید با کودک همکاری لازم را داشته باشند. نتیجه استفاده از این روش، تشخیص پر شدن مثانه توسط کودک و عادت کردن برای بیدار شدن بلافاصله با پر شدن مثانه است. درمان با استفاده از دستگاه پی ام (دستگاه هشداردهنده شب ادراری)، انجام می شود و برای کودکانی استفاده می شود که مشکل فیزیولوژیک ـ کلیه یا مثانه نداشته باشند و معمولا قبل از استفاده از درمان دارویی پیشنهاد می شود.قطعیت درمان با این روش بالای 85 درصد است.

[separator style_type="single" top_margin="40" bottom_margin="40" sep_color="#81d742" icon="" width="" class="" id=""]

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام

خـرید پستی >> قیمت فقـط :99000تـومـان
    

 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
admin

نظرات  (۲)

قول صدرصد نمی دم ولی چشم اگر فرصت شد از دوستان متخصصی که تو این کار هستند می پرسم و به صورت کامل قرار می دهم
راستش من دست تنها هستم و خیلی کم فرصت پیدا می کنم
موفق باشید
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۰ علی عباسی
دوست عزیز اگه امکانش هست اموزش کامل فلش کردن گوشی های با سیستم عامل اندورید رو توضیح بدید(با فلش تولز)
چون اموزش هایی که توی فروم ها میزارن جامع و کامل نیست و تعداد تاپیک ها زیاد میشه, بازدید کننده سردرگم میشه
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی